#1 Skrevet April 5, 2010 Hei Trenger litt hjelp, skal kjøpe nye sommer sko ettersom jeg nå har noen stålfelger. jeg kjører rundt 500km i uka så komfor er viktig. Hva ser best ut på en usenket Passat Highline? ser det helt mongo ut med 18"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=181754 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2010 Ville ikke gått for noe mer enn 16-17"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2010 17" ville jeg nok gått for hvis du har ikke tenkt å senke noe. Tror ikke jeg ville gått så veldig mye høyere. 17" med 225/45-17 burde bli bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2010 OK, takk for tilbakemeldingene. noen som kan bekrefte at man mister mye komfor ved senkesett å 18"? eller kommer det veldig an på senkesettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2010 Litt komfort mister man med senk, men ikke så mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2010 det man stort sett mister i komfort får man ingen i kjøreegenskaper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2010 ein 3b eller 3bg vil eg si blir mye bedre å kjøre med eit greir 35-40mm senke fjære sett, dei er jo vannseng orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2010 Hei Jeg kjøpte nettopp 18" til min usenka 05' passat. Blir vel litt mye luft så jeg, så senk er nok mye bedre på 18" felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2010 Hei. Jeg har satt på eibach 35mm(mener den senker det) fjører på orginale dempere på våres passat 99 mod. Den syns jeg ble bedre å kjøre, mindre vannseng som det nevnes her. synes ikke det går utover komfort nevnverdig og med 18" felger blir dette flott. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2010 mye stress å montere senke fjører? ruster de fortere enn de orginale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2010 nei er meget enkelt å montere,eg sku gjort det på 45minutter vil eg tru, men eit par timer er mye gjort om du ikkje har gjort det før, ruster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2010 okey, har lest at (billig) senkesett ruster fort ^^, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 11, 2010 Jeg brukte vel et par timer på å montere mine fjører. Kjøpte Eibach, det er kvalitet som ikke ruster noe fortere enn orginalt. Ellers er jo H&R fjører veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 11, 2010 okey, har lest at (billig) senkesett ruster fort ^^, Innen fjørene har rustet i filler, har du nok slitt ut sett med originaldempere, så ville ikke bekymret meg for akkurat det. Kjøp justerbart først som sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 17, 2010 På kontaten til OT kanskje ? Men noen som har bilder av 18" på en usenka Passat 2006-> (3C) ? Sitter å vurderer om jeg skal fleske til med 18 eller om jeg skal safe ned til 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 18, 2010 Kjører selv ca 700km i uken, men har peisa på med 19" og skal på med justerbart;) Kjørekomfor erstattes med kjøreegenskaper som nevnt over her..Gleeeeder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...