FK eller Supersport senkesett?

Anbefalte innlegg

Hva senker mest av FK og Suport justerbart senkesett på en passat 3bg 4 motion stv?

 

Noen som har erfaringer med suport?

 

Har selv hatt FK og vært fornøyd med det men det manglet en eller 2 cm bak og kunne tenkt meg et sett som senket mere..

 

Takker for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suport har jeg ingen erfaring med. Hadde FK Highsport på en Golf 4 og det ble akkurat litt for lite bak. Kjørte Ta-Technix på A4 04mod og det kunne jeg egentlig senke hvor mye jeg ville så det har jeg gått for på min 3BG 01mod denne gangen. Den skal bli lav og jeg vet at TA sørger for at den blir den. Ellers er TA et veldig behagelig sett og kjøre på. Slenger du i noen kroner fra det billigste så kan du også få justerbart trykk og da kan du nesten få det som du vil. Håkon selger jo disse til 5990,- mener jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suport har jeg ingen erfaring med. Hadde FK Highsport på en Golf 4 og det ble akkurat litt for lite bak. Kjørte Ta-Technix på A4 04mod og det kunne jeg egentlig senke hvor mye jeg ville så det har jeg gått for på min 3BG 01mod denne gangen. Den skal bli lav og jeg vet at TA sørger for at den blir den. Ellers er TA et veldig behagelig sett og kjøre på. Slenger du i noen kroner fra det billigste så kan du også få justerbart trykk og da kan du nesten få det som du vil. Håkon selger jo disse til 5990,- mener jeg?

 

Sitter med akk samme erfaring jeg, Har TA på min audi og der har jeg mer enn nok å skru på nedover! FK fikk jeg ikke lavt nok. men vet ikke hvordan det er med at du har 4motion?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TA technix passer ikke 4 motion eller så hadde jeg gått for dette.

 

Men veldig interisert i om SUPORT senker bra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TA technix passer ikke 4 motion eller så hadde jeg gått for dette.

 

Men veldig interisert i om SUPORT senker bra..

 

SUPERSPORT ! ! ! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SUPERSPORT ! ! ! :P

 

Aha. SUPERSPORT det heter ja:o

 

Høres jo hvertfall bra ut:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har aldri vært borti supersport. men skal montere det på cabben til lars kristian om ikke så alt for lenge. så er veldig spent på hvor lavt det blir selv. for han skal ha det LAVT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter med akk samme erfaring jeg, Har TA på min audi og der har jeg mer enn nok å skru på nedover! FK fikk jeg ikke lavt nok. men vet ikke hvordan det er med at du har 4motion?

 

Jeg har ikke 4motion på min passat, men hadde quattro på audien og da ble det også veldig lavt. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har montert et slikt sett på 3bg 4 motion enda?

 

Lurer på om det må bli KW (Som jeg vet senker nok på 4 motion)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører FK silverline X på min S3, og det er konge! greit å kunne justere både trykk og høyde, selv om jeg kjører med settet på det stiveste hele tiden. Helt rå å kjøre!

 

Men jeg måtte fjerne litt av justeringsmekanismen bak for å få den lav nok.. Fremme har jeg mye å gå på, men bak ble det for lite.. Men nå ser det helt konge ut, og føles sinnsykt bra å kjøre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører FK silverline X på min S3, og det er konge! greit å kunne justere både trykk og høyde, selv om jeg kjører med settet på det stiveste hele tiden. Helt rå å kjøre!

 

Men jeg måtte fjerne litt av justeringsmekanismen bak for å få den lav nok.. Fremme har jeg mye å gå på, men bak ble det for lite.. Men nå ser det helt konge ut, og føles sinnsykt bra å kjøre!

 

Det hørtes bra ut! Godt å høre at du er fornøyd:)

Har lyst på et senkesett hvor jeg kan justere stivhet og høyde, og vet at KW gir meg det jeg forventer egentlig så har lyst til å kjøpe et KW v2 sett, om jeg ikke kan få FK silverline X til passat da: rolleyes Må se litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg kan hjelpe deg.

 

Har et liggende.

 

mvh

Svein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ta kontakt med deg Svein. Får ferie penger snart så kan høre med deg om du har senkesette enda når jeg skal handle:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greit. har to sett som går til din bil.

Ring gjerne.

Mob. : 47806051

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.