#1 Skrevet April 5, 2010 Ja, da var det på tide med treff igjen. Hvis det er bra vær møtes vi utenfor storcash, hvis ikke på den vanlige plassen kl 19:) Har du lagt om til sommerdekk?? Det har jeg:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2010 (endret) kommer kanskje... har noe bremsevæske lekkasje og noe mer kos.. =) EDIT: Jeg stiller ikke da bilen min fremdeles er hos Snap Drive, de manglet en del som de skulle få inn i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2010 Hei, noken som har skiltplater til nye type skilt liggende til treffet ikveld? Kor mykje kronasje va da for dei? Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2010 Jeg kan ta med noen Det er 50kr stk/ 100 per par:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2010 Stiller om 10 min jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2010 Kjempe bra oppmøte i dag folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2010 Bra oppmøte ja, jeg tok noen bilder, de ble ikke spes bra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2010 Noen flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2010 og enda noen flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2010 ja kjempe bra oppmøte, likte spesielt den røde "gressklipper golfen"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...