#1 Skrevet Februar 1, 2005 Da blir det treff samme sted som sist, nemlig ved Bunnpris på Sluppen klokken 19:00 ---------------------------------------------------------------------------------- NB! tror ikke jeg rekker det denne gangen, jeg må se det an litt. JF har fått skiltplater Preben H skal ha 4 plater Oddgeir (Passat med ras) skal ha 2? og klistremerker sendes til Herr Berre hvert øyeblikk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2005 Skal prøve å lure med meg en kompis som ikke er medlem (enda), så da får alle grom-bilene stille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2005 Skal prøve å lure med meg en kompis som ikke er medlem (enda), så da får alle grom-bilene stille! slipper du å stille da eller? ;) ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2005 I`ll be there....grom bil eller ei.. Skiltplater hentet og montert,godt å få skiltet på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2005 Det er kommet et nytt tilskudd i Trondheim... *nb! ut ifra skadene på A8en er alle lettet, forundret og glade for at det gikk så bra med bestefar Windspoll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2005 er det A8'en som var ES tuning sin?! Seriøst hard kjørt... MEN PLAN FOR MØTET PÅ TORSDAG! Vi må dra etsted og se klubb DVD'en! Hjelper ikke at dere har mini treff i helga når vi andre er ute på langtur sørpå og leker oss på isen Men hvor kan vi se film? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2005 MEN PLAN FOR MØTET PÅ TORSDAG! Vi må dra etsted og se klubb DVD'en! Hjelper ikke at dere har mini treff i helga når vi andre er ute på langtur sørpå og leker oss på isen Men hvor kan vi se film? Video kanon på veggen på Bunnpris.. "Drive inn" kino. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2005 Blir kanskje filmkveld 3. februar...( Lokallags lederen tar ansvar ) Så lenge ett møterom er ledig på jobb, kan vi dra dit og se klubbvideo'n Møttes på Bunnpris kl. 19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2005 Blir jobbing på meg. Kommer sterkere tilbake på neste samling. 2 skiltplater er ønsket ja... Var på ES-Tuning i dag og fikk bestilt 2 stk. kammer til passaten, så nå skulle alle delene være klare for montering... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 2, 2005 Blir kanskje filmkveld 3. februar...( Lokallags lederen tar ansvar ) Så lenge ett møterom er ledig på jobb, kan vi dra dit og se klubbvideo'n Møttes på Bunnpris kl. 19. respekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 2, 2005 er det A8'en som var ES tuning sin?! Seriøst hard kjørt... Dette var/er bestefar sin. Han skal kjøpe den fra forsikringsselskapet og selge den videre til Egil med tanke på karosseribytte. Jeg ser di har ryddet litt på vraket siden sist jeg så det. Ny bil ble en 3,3tdi quattro 2001 btw. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 3, 2005 trodde handelen var gjort jeg. Bestefaren din kjeder seg nok ikke bak 3.3 TDI nei så de hadde dratt ut volvo-buss-vs-A8 vrakgodset ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 3, 2005 trodde handelen var gjort jeg.Bestefaren din kjeder seg nok ikke bak 3.3 TDI nei så de hadde dratt ut volvo-buss-vs-A8 vrakgodset ja... Har ikke snakket med han på et par dager, og når det tar han 4 dager å hente ny bil i sør-tyskland trenger det ikke ta lange tiden å få solgt en her Du ser på bildet at a- og b-stolpene er borte på førersida. Di er ikke skåret av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...