#1 Skrevet April 5, 2010 har alt utenom motor og gear kasse, har sort skinn interiør som selges for rett bud! alt av understell, står nye bremser på den! alt av karosseri deler utenom fronten! ny frontrute! gi bud spør etter deler osv, bilen skal kastes snart derfor selges alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2010 Hei... Kor det ser ut med ledningsnette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2010 En kompis av meg er trolig int i skinn intriøret. har du noen bilder av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2010 skal sjekke med ledningsnettet, skal prøve å ta bilder av interiøret ikveld! mas heller på meg hviss jeg glemmer det bort! har du en mail jeg kan sende deg bildene på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2010 skal sjekke med ledningsnettet, skal prøve å ta bilder av interiøret ikveld! mas heller på meg hviss jeg glemmer det bort! har du en mail jeg kan sende deg bildene på? Send de til xtralett@msn.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2010 ledningsnettet er der komplett med hjerne, gi bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2012 Har du enda understellet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...