Anbefalte innlegg

Har nå ebc bremser på bilen både forand og bak med redstuff klosser, menm kunne tenkt meg en dim større, og har ikke tenkt og sette på rs2 bremser da jeg må forandre hjulboltene har jo 19" felger til sommer og 17" nye felger og dekk til vinter så tenkte og holde meg til det da.

 

Noen som har noen forslag uten at det koster 30 000kr???

 

har jo hørt man kan bruke bremser fra s6/A8 stemmer dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel bruke caliptere fra RS2 uten å forandre hjulbolt mønster vel.Bruke A8 skiver på 323x30mm skiver i tillegg.

 

På min skal jeg ha Wilwood caliptere med BlackDiamond 323x30 skiver og Red stuff klosser.Det som blir jobben stort sett er å få laget adaptere til calipterne.Med RS2 caliptere som også skal være samme som noen Porsche modeller er det rimelig enkelt å få fatt i slike adaptere.

 

Og bruker du ebay litt aktivt kan du gjøre god funn ,spesiellt på caliptere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for tipset.

 

har tenkt og bruke turbo gruv fra ebc, og ja da kan jeg jo bruke rs2 caliptere , bare og spare det da, takk for hjelpen.

 

PS til dere som leser tråden her hvis dere kommer over noen rs2 caliptere så si fra da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.