#1 Skrevet April 6, 2010 Skal kjøpe nye felger om ikke så lenge, og lurer i denne sammenheng på om det er mulig å montere 9x18 ET35 med 225 eller 235/40-18 dekk på en A4B6? alternativet er å gå for det vanlige 8x18 ET35, men syns dette kan bli litt kjedelig også.... Bilen er ikke valsa, og håper egentlig å slippe det. Senka ganske mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2010 Skal gå fint det.. Ville nok gått for 225/40-18 skal du senke mye.. Event. også 215/40-18? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2010 takk for svar. Er egentlig mest gira på 225 sjøl siden dette gir minst sporing, men da er spørsmålet: hva skjer dersom jeg blir stoppa med såpass strekk? Vil forresten felgene stikke utafor skjermene..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2010 takk for svar. Er egentlig mest gira på 225 sjøl siden dette gir minst sporing, men da er spørsmålet: hva skjer dersom jeg blir stoppa med såpass strekk? Vil forresten felgene stikke utafor skjermene..? Vil nok flukte helt kant i kant med hjulbuen tenker jeg. Jeg hadde gått for 215/35 jeg, hvis det lar seg gjøre med tanke på felgen... Da kan du gå lavere vettu: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...