#1 Skrevet April 6, 2010 Hei. Det har seg sånn at jeg har klart å rive hol i flexikoblinga mellom kat og resten av katalysatoren. Og da er jeg ute etter ny, noen plass på nettet jeg kan skaffe det røyrstykket mellom kat og eksosannegget? Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2010 Gjelder dette en B5? Dette skjedde akkurat på pappa sin, og jeg kjøpte ny rørbit med flex på Mekonomen. kom seg på ca 6-700kr med rabatten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2010 B6. Måtte dere sveise flensen til katalysatoren på igjen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2010 B6.Måtte dere sveise flensen til katalysatoren på igjen da? Nei, vi måtte ikke sveise noe. Kom med skrufeste til katalysatoren, og gikk bakover helt til potta. Så der var det bare og bytte eksosklemme og sette sammen Men usikker på om det er likt på B6 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2010 Hm, må skjekkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2010 Noen som vet hva dim det er på downpipen fra kat? 2"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2010 http://www.ebay.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...