#26 Skrevet April 15, 2010 Hva er impress og bredde å¨BBS felgene ? Jan Brede Har ikke nøyaktig mål; men målte ene felgen kjapt: bredde: ca 25cm, innpress ca 4-5cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 15, 2010 tar spilleren, da send kontonr på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 15, 2010 Den er god (pluss frakt forresten) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 15, 2010 Pris eksos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 15, 2010 Har ikke nøyaktig mål; men målte ene felgen kjapt: bredde: ca 25cm, innpress ca 4-5cm Står vel på baksiden ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 15, 2010 i orden, frakten er 100drings eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 15, 2010 (endret) i orden, frakten er 100drings eller noe sånt? 150 for servicepakke med forsikring. Pris eksos? 3000 eller bud :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 15, 2010 overfører 650,- takk for handelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 15, 2010 Står vel på baksiden ? Jan Brede Står ikke så mye på den. Fant dette: 81/20 x 18 H2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 15, 2010 Inkluderer dette komp eksos? Bilder av endestuss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 15, 2010 Inkluderer dette komp eksos? Bilder av endestuss? Fra cat og bakover. Dette sitter fremdeles på bilen vel og merke. Skal av i løpet av neste uke. :-) overfører 650,- takk for handelen. Selv takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 15, 2010 Disse dekslene, er det panelene på passasjersiden med "quattroemblemet" ? hvilken farge har disse, passer dem en 98 A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 15, 2010 Disse dekslene, er det panelene på passasjersiden med "quattroemblemet" ? hvilken farge har disse, passer dem en 98 A6? Hm, antar du mener dobbel DIN dekselet? Det er rundt der spilleren sitter (i midten) Nå er det grillings her - tilbake om 30 - hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 15, 2010 nei mener dette dekselet\platen: det som er i glaningen til passasjer he-he, mitt er i edeltre, ønsker det i carbon, grått, eller svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 15, 2010 nei mener dette dekselet\platen: det som er i glaningen til passasjer he-he, mitt er i edeltre, ønsker det i carbon, grått, eller svart. Jau, men det er dobbel DIN jeg skal selge :-) Usikker på om det hadde passet. Hadde edeltre i a8en jeg hadde før, nå er det carbon *glise* Men jeg kan rope ut om jeg skal bytte ut den delen av dashen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 15, 2010 vil gjerne ha ett bilde av midarmlenet med telefon, jeg har midtarmlene fra en 03modell, det er riktignok uten telefon. A6en min er levert med carphone-interface, den ligger under midtkonsollen...så vil gjerne se hvordan denne du har ser ut, samt også bilde av kontaktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 15, 2010 (endret) vil gjerne ha ett bilde av midarmlenet med telefon, jeg har midtarmlene fra en 03modell, det er riktignok uten telefon.A6en min er levert med carphone-interface, den ligger under midtkonsollen...så vil gjerne se hvordan denne du har ser ut, samt også bilde av kontaktene. Er bilde av de i første innlegg - du har ikke samme typen. Du har bredre og med oppbevaringsrom antar jeg. (den på bildet er dog ikke med telefon, men de er ganske like - eneste forskjell er at høyrearmen er litt annerledes) Lagt til etter 2 timer 50 minutter: Tenkte å bytte ut ene bilen min også - http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=21804748 Blir bra med litt mer plass når alt er borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 15, 2010 er selve telefonen noe du kunne tenke deg å selge separat? er det Audi\Nokia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 15, 2010 er selve telefonen noe du kunne tenke deg å selge separat? er det Audi\Nokia? Den har jeg ikke dessverre. Er bare holderen. Er gammelt, så er nok ikke noe å bruke idag.. er nok best å fjerne selve holderen og bruke armlenet som et armlene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 15, 2010 - Armlene høyre side m/telefon - Gi bud - Armlene u/telefon - Gi bud må ha misforstått dette da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 19, 2010 (endret) - Armlene høyre side m/telefon - Gi bud- Armlene u/telefon - Gi bud må ha misforstått dette da hehe Godt poeng! Korrigerte den nuh :-) Lagt til etter 3 dager 12 timer: La ut en dobbel DIN spiller til A8/S8 D2 nå Ser ut til at jeg må bytte ut den også for å fullføre prosjektet mitt. Lagt til etter 2 timer 46 minutter: La ut en dobbel DIN til A6 nå. Klarte å kjøpe feil Bilde av den til A6en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 19, 2010 takk for handelen!! gleder meg til å få spillern kopla opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 19, 2010 takk for handelen!! gleder meg til å få spillern kopla opp! Bare hyggelig det! Rop ut om jeg kan hjelpe med noe mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 19, 2010 tja, om du vet noen som kan skaffe meg originale Audi\Recaro sportstoler i svart skinn iløpet av sommersesongen så rop gjerne ut Maken til dem du har i S8ern...må være sport, og elektrisk justerbare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 19, 2010 Kan høre med gutta jeg kjøper deler fra :-) Melder fra jeg Men er du sikker på at de passer til bilen din? Vil tro festepunktet er annerledes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...