#101 Skrevet November 14, 2011 Bump! Vil ha alt dette unna relativt fort - tar opp så mye plass. Selges rimelig. Ta kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mars 5, 2012 Bump :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet April 8, 2012 Interessert i speil med avblendbart og vidvinkel glass (med strek) på føresiden. Avblendbart glass betyr minst 7 ledninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet April 8, 2012 Interessert i speil med avblendbart og vidvinkel glass (med strek) på føresiden. Avblendbart glass betyr minst 7 ledninger. Sorry, har kun uten blendesystem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet April 8, 2012 Hva skal du ha for sidespeilene? Har speilglassene noen skavanker og fungerer motorene som de skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet April 9, 2012 (endret) Hva skal du ha for sidespeilene? Har speilglassene noen skavanker og fungerer motorene som de skal? Tusenlapp tenkte jeg, de skal være nokså strøkne og problemfrie :-) tror jeg har lagt ut bilder av de Hatthylle, dørdekslene, lcd monitorene, eksosen og andre deler av interiøret vil jeg bli kvitt asap, selges billig :-) Lagt til etter 17 timer 32 minutter: Kom eventuelt med et bud for speilene. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...