#1 Skrevet April 6, 2010 Reiste tidlig ned fra påskefjellet for å få tatt fatt på denne. Noen vil kjenne den igjen, den fikk en real omgang for et års tid siden Min link Var meningen at jeg skulle begynne på denne i vinterferien, men da passet det ikke for eieren, i etter tid har den blitt påkjørt av en hjullaster så store deler av bilen er nylakkert (for ca 2 uker siden). Men nok historie. La bildene komme Før: Først en runde med avfetting Valget denne gangen kom til KCL sin motor og delevask. Den fjerner asfalt flekker, voks alt som ligger på lakken Blei sprøytet på med denne Lot det virke ca 5 min. Fram med foamcanonen, Ca 1 cm med DP extreme foam formula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2010 Måtte også ha hjelp av en høytrykks spyler Karcher 670 MS Et par bilder fra skummingen Godt å se at møkka renner av Spylte av bilen og fram med vaskeutstyret. SS bøtte m/grittguard, skyllebøtte, ullvott og scholl shampo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2010 Etter vask var det frem med clay. ONR og en mild clay. Litt flekker etter vinteren Lim rester fra maskering av lakkereren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2010 Så var det tid for inspeksjon med Trustfire Hadde også satt opp arbeidslamper for å få litt bedre lys, men begge pærene gikk etter under 1. min. Div. inspeksjons bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2010 Siden store deler av bilen er nylakkert så kjørte jeg en enkel kombinasjon denne gangen. Flex DA og swissvax cleaner fluid pro Toppet med swissvax shield Alt crome fikk en omgang med CG metal shine. All plast fikk en omgang med Black wow. Rutene fikk scholl ice glass cleaner Innvendig ble bilen vasket/renset med CG green clean og en Foma våtstøvsuger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2010 Var ikke så lett å ta bilder av selve jobbingen, men her kommer noen bilder fra det ferdige resultatet. Jada, jeg vet at ikke hjulbuer og dekk/felg er tatt. Det skal tas når sommerdekkene skal på. Takk for titten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2010 veldig godt arbeid Bjørn. dette begynner du virkelig å få peiling på. (veit jo det etter å sett din bil) nb: si ifra til eiern av denne at jeg har noen 17" highline felger til denne med helt nye sommerdekk til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2010 veldig godt arbeid Bjørn. dette begynner du virkelig å få peiling på. (veit jo det etter å sett din bil) nb: si ifra til eiern av denne at jeg har noen 17" highline felger til denne med helt nye sommerdekk til salgs Tror ikke det er aktuelt, for han syns at 16" er for stort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2010 blei veldig bra dette ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2010 Ble fint detta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2010 blei veldig bra dette ja. Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2010 Ble fint detta! Tusen takk for posetive tilbakemeldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2010 Tar du min bil å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 8, 2010 Tar du min bil å? Tror at det blir litt langt for deg å reise, men jøss, kommer du med bilen så skal jeg ta bilen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 8, 2010 ser veldig bra ut dette: smil :klar for finne sommerdager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...