#1 Skrevet Februar 1, 2005 Måtte teste golfen til ein kompis av meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2005 Hvor i Tyskland var dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2005 pga kjiipt bilde så vil jeg nok tippe at den bare er løftet opp av bakken og gitt "bånn gass" vi klarte ikke mer enn 180km/t på en 115 tdi.... testet også 2.5 v6 tdi og en trenger iallefall en SYK strekning før en klarer 220 Så... Arve , hvor tok du dette bildet ? EDIT : er bildet tilfelle så vil jeg tippe at det er i fra bokn før en kommer til avkjørselen ved nye feltet på slottevik! Egner seg bra til slik kjøring der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2005 pga kjiipt bilde så vil jeg nok tippe at den bare er løftet opp av bakken og gitt "bånn gass" vi klarte ikke mer enn 180km/t på en 115 tdi.... testet også 2.5 v6 tdi og en trenger iallefall en SYK strekning før en klarer 220 Så... Arve , hvor tok du dette bildet ? Ja nå skal du hørra erling, du vett jo d at jeg alltid har en bil som går bedre enn din om d e calibra, a3 elle diesel, he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2005 Ja nå skal du hørra erling, du vett jo d at jeg alltid har en bil som går bedre enn din om d e calibra, a3 elle diesel, he he ................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2005 En annen mulighet for å få til slikt er å kjøre en output test av instrumentet med vag-com. Da beveger alle viserne seg til maks utslag noe som er et fint tidspunkt å ta et morsomt bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2005 haha... om du hadde hatt S3 så hadde du hatt problemer når me kjøre "aktivt" hjem fra Haugesund Du av alle burde vite at en ALDRI må undervurdere en Polo m/god sjøfør PS : Atle kjøre så ei jenta (Og du ville heller ikke bekrefte at dette var bare kødde bilde.. klarer også 220 når jeg "løfter" bilen opp så det så ) He he, kim e atle da??? har itje løfta bilen nai, trenge itje d. Får værr med på den aktiva kjøringa då ein dag så ska me sjå kim så burde hatt S3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2005 En annen mulighet for å få til slikt er å kjøre en output test av instrumentet med vag-com. Da beveger alle viserne seg til maks utslag noe som er et fint tidspunkt å ta et morsomt bilde. He he stemme d Bjørn, me skulle bare teste hvor lang tid d tok før noen skjønte d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 1, 2005 He he, kim e atle da??? har itje løfta bilen nai, trenge itje d. Får værr med på den aktiva kjøringa då ein dag så ska me sjå kim så burde hatt S3 ............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 1, 2005 Sko self. stå deg Arve Har testet div. diesel dyr i området å 220 klarte vi ikke iallefall Må bli i nærmeste framtid vi får ta en tur TIL da... Er begrenset hvor lang tid jeg har bilen skjønner du Men men.... Var et "tøft" bilde da (manglet km`ne desverre) EDIT : har du anskaffet deg vag-com ? Har itje vag com nai (fekk berre lånt d), må bli ein tur til våren i tilfelle med sommerdekk på kjøre kje fort med ballong dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2006 En annen mulighet for å få til slikt er å kjøre en output test av instrumentet med vag-com. Da beveger alle viserne seg til maks utslag noe som er et fint tidspunkt å ta et morsomt bilde. hvordan gjør man dette med vagcom?? kan bli et morsomt bilde ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2006 Gå inn på instruments og så trykk på output test.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 1, 2006 pga kjiipt bilde så vil jeg nok tippe at den bare er løftet opp av bakken og gitt "bånn gass" vi klarte ikke mer enn 180km/t på en 115 tdi.... testet også 2.5 v6 tdi og en trenger iallefall en SYK strekning før en klarer 220 Så... Arve , hvor tok du dette bildet ? EDIT : er bildet tilfelle så vil jeg tippe at det er i fra bokn før en kommer til avkjørselen ved nye feltet på slottevik! Egner seg bra til slik kjøring der ????Har kjørt Skoda Superb med 115 hk i 210 kmt og da var det fremdeles litt å gå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...