#1 Skrevet April 6, 2010 jeg var i bilvask med golfen, en 20V 1,8T. turboen virken helt fint helt til jeg var i bilvasken! nå får jeg ikke noe ladetrykk på turboen, det er som om turboen ikke er der! motoren er helt orginal. hva er galt?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2010 Går motoren fint på alle sylinderne da? Går den jevnt på tomgang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2010 alt virker som det skal, går fint på tomgang:) men jeg får null i ladetrykk! kan det vere at turboen ikke får noe luft? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2010 Bilen går i nødmodus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2010 ja det virker som om det bare er "motoren" som virker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2010 turboen lader igjen:D jeg lot motoren stå og gå i ca.20 min.. så tok jeg en tur etterpå, fullt ladetrykk igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=157311 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...