Har dunlop sp9000 195/40R16 gått ut?

Anbefalte innlegg

Som topic, har Dunlop sluttet å produsere 195/40 R16? Finner det ikke på Dunlop sin side!

 

Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har de iallfall tilgjengelig på dekkonline? Sjekket tilfeldigvis dette igår :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja så det.. Men bestiller ikke derfra.. Får like gode/bedre priser lokalt :) Men han har bare fått 2 til nå.. Satser på de ikke har gått ut slik at jeg kan få resten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da får jeg satse på jon får tak i de 2 siste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har sikkert fikset dette til nå, men jeg fikk iallfall bekreftelse på mail at mine sånne dekk ble sendt fra lager idag, fra dekkonline. Men ser de ikke er å finne på nettbutikken lenger, vet ikke om det kan tyde på at jeg fikk tak i de siste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har sikkert fikset dette til nå, men jeg fikk iallfall bekreftelse på mail at mine sånne dekk ble sendt fra lager idag, fra dekkonline. Men ser de ikke er å finne på nettbutikken lenger, vet ikke om det kan tyde på at jeg fikk tak i de siste?

 

Tror det går an å skaffe noen til, så lenge de står her:

http://dunlop-tires.com/dunlop_dede/tyre_range/car_tyres/uhp/summer/sp_sport_9000/index.jsp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

185/50R16 81V

195/45R16 80V

195/40ZR16 XL

 

Noen som vet hva XL står for i forbindelse med disse dekkene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva XL står for i forbindelse med disse dekkene?

 

Det er vel xtra load, men vet ikke hvilken LI de har når det ikke står...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt ikke fått tak i nei :( Og Jon(s dekk og felg) får ikke tak i de 2 siste :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Yokohama S-drive, da?

 

195/40-16 på 8 og 8,5" felg. Knall å kjøre på ihvertfall. Kjøpte dem hos Jon på våren ifjor.

 

mvh Anders

Hjul%20p%C3%A5%20bil%20003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde de i fjor vinter/vår hos jon, men de er så brede i modellen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har du helt rett i. Etter min smak passer disse fint på 8 og 8,5" felg. Jeg er ikke ute etter noe extremt utseende, så jeg er fornøyd med den stilen.

 

Jon har sikkert noen forslag til deg, han vet jo hvilke produsenter som leverer smalere dekk. Er vel helt texas ute hos han om dagen, men..

 

mvh Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Falken 912? De har jo rykte på å strekkes fint og være smale, i hvertall i 17"

 

Ellers har du jo conti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har du helt rett i. Etter min smak passer disse fint på 8 og 8,5" felg. Jeg er ikke ute etter noe extremt utseende, så jeg er fornøyd med den stilen.

 

Jon har sikkert noen forslag til deg, han vet jo hvilke produsenter som leverer smalere dekk. Er vel helt texas ute hos han om dagen, men..

 

mvh Anders

 

Han visste ikke så mye om hva som var smalt desverre av de modellene jeg er ute etter..

 

Hva med Falken 912? De har jo rykte på å strekkes fint og være smale, i hvertall i 17"

 

Ellers har du jo conti

 

Falken 912 hadde jeg i 205/40 på 8". blir 195/40 ganske likt på 7" mtp dekksiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tomt på lageret på goodyear dunlop i tyskland iallefall, så er vel bare rester igjenn hos div sider som kjøper opp slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CIMG1620.jpg

 

Fikk mine 4 dekk fra dekkonline idag, de har tatt de vekk fra webshopen, men jeg ville absolutt ha tatt en telefon og sjekket med de, de kan gjerne ha 1-3 dekk igjen, regner med de tar de vekk fra listene om de har mindre enn et komplett sett igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.