Anbefalte innlegg

Kan det være noen her som har litt peiling på girkasse til en Audi 100 2,3 92mod?

 

det er rygglysbryteren som har slått seg totalt bajas.

når jeg setter i pære i holderen i baklyset så lyser lyset hele tiden, og det slår seg av når jeg setter den i revers(og det er ikke ledningene som står feil, det har jeg sjekket. seff)

Men, så, noen ganger så lyser den hele tiden, uten at jeg gjør noe, og så plutselig så lyser den ikke i det hele tatt.....:(

 

har ikke funnet noe som helst mønster i det.

så jeg kan ikke forstå at det er noe ennet enn bryteren på girkasse.

 

nå har ikke jeg sjekket opp dette så nøye, men jeg kan jo legger inn en tråd likevel.

 

Er det noen stor operasjon å få fikset dette?

Og er det noen som kan gi meg en pekepinne på hva jeg kan gjøre?

det er det jeg lurer på her.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg ser i familiealbummet er at bryteren sitter oppå kassa inn mot motoren. Så lenge det er plass der er det ikke noe hokus pokus å bytte en bryter, det er bare å skru ut og skru inn.

 

Delenummer er: 012 919 823 A

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skiftet min, 95 A6 2,6 quattro automat. Det ble verksted jobb. Eksos anlegg, mellomaksel ned, for så å slippe ned automatkassa for å komme til bryter. Mye arbeid og billig ble det ikke (ca 5000,- for noen år siden, sjekk pris Sverige hvis det er et alternativ.) Bare for det h.... ryggelyset.

 

Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å rukle i revers? Altså, ta bilen inn og ut i revers for å se om det er no uregelmessigheter...

 

Tenker på om det kan være en jordfeil i stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til deg som skifta det på en automatkasse.

 

nå vet ikke jeg hvordan en automatkasse på en audi a6 er da, men er det ikke vanlig at en automatkasse er nokså mye større enn en vanlig manuell?

 

om så, så kan det jo være litt bedre plass for å komme frem hos meg da...

 

Så til deg, Thomas K,

jeg har ikke prøvd så mye, men da jeg prøvde så rakla jeg ut å inn med girspaken litt for å se om kanskje bryteren hadde hengt seg opp. men som du sikkert skjønner så skjedde d ingenting....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.