Anbefalte innlegg

Det merkeligste skjedde meg min bil i går,kjørte bilen ut av garasjen for og få ut MC`n,lot bilen stå ute i solen i 5-6timer. Skulle så kjøre bilen inn i garasjen etterpå,men da startet den og hostet og harket og gikk på 2-3plugger,hele bilen ristet og hadde omtrent null motokraft.

Tok en diagnose på bilen i dag,men det kommer ikke opp noen felmeldinger.Og når jeg prøver og starte bilen i dag,vil den ikke fyre en gang-Når jeg drar den på starteren bare bobler den,fyrer aldri.

Kjenner det lukter bensin rundt bilen,så bensinpumpen kan ikke ha streiket i hvertfall. :)

Kan det være en eller 2 coiler som har gått uten at jeg får opp feilmeldinger? : klø :

Skal stikke på Møller og dra med meg 4stk nye coiler i dag samt nye plugger,det blir vell IKKE billig. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du chip da? Du har ikke fyllt den skikkelig med bensin tro? Min skjer det ofte med men spesielt på vinteren! Prøv å skru ut coilene og pluggene og blås de/tørk de skikkelig! Så kakker du sammen pluggåpningen bare bittelitt og prøv å fyr den igjen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du chip da? Du har ikke fyllt den skikkelig med bensin tro? Min skjer det ofte med men spesielt på vinteren! Prøv å skru ut coilene og pluggene og blås de/tørk de skikkelig! Så kakker du sammen pluggåpningen bare bittelitt og prøv å fyr den igjen!

Chip/map ja? :)

Kjøpte 4stk coiler og nye org plugger i dag,så nå maler den som en katt igjen. :)

Skal luke ut hvilke(n) som var gåen(e),så skal jeg ha de som virker liggende i bilen som reserve. :)

Kjørte med S2/RS2 plugger nå,men bilen lugget litt med de og er lei og starte om vinteren. Så nå er org på,det funket bra på B5`n med samme oppsett så. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det ordnet seg!

Hvordan sjekker man om en coil er ok/ødlagt? sjekker man motstand? evt hvilke verdier skal det være når de er ok?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det ordnet seg!

Hvordan sjekker man om en coil er ok/ødlagt? sjekker man motstand? evt hvilke verdier skal det være når de er ok?

Letteste er vel å ta ut en og en, og se om motoren endrer oppførsel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Letteste er vel å ta ut en og en, og se om motoren endrer oppførsel...

Korrekt! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.