Var dette pent da? Haifinne på Audi A6 4b

Anbefalte innlegg

Hei

Man tar jo til tider litt av når man handler inn dill til bilen, og jeg er intet unntak.

 

Handla inn denne, bare for å se om jeg syns det var pent egentlig, og jeg ble personlig overaska over hvor pent det faktisk ble.

 

Men hva syns allmentheten?

 

Beklager de litt dårlige bildene, tatt med iPhonen:

90903f46.jpg

 

4afb167a.jpg

 

Den er ikke festet, ligger bare løst på taket. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vanskelig å se helheten ut ifra disse bildene, men skal vaske bilen senere i dag, og kan vel få knipsa noen bedre da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den så jo helt ålreit ut utifra hvordan man kunne se den, men kom med nye bilder når du har vasket igjen. Da med bilder av hele bilen, så ser man lettere om den "passer inn" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få fiksa noen bilder i dag ja..

 

Møtte en BMW i går, og han hadde HELT lik haifinne, og den var visstnok original..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og syns dette ser ganske bra ut.. Men ja, skaff bilder av helheten så blir dette lettere å avgjøre..

Hvor kjøpte du denne forresten? Og kan den kobles til den originale antennekabelen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og syns dette ser ganske bra ut.. Men ja, skaff bilder av helheten så blir dette lettere å avgjøre..

Hvor kjøpte du denne forresten? Og kan den kobles til den originale antennekabelen?

Denne har ikke noe antenne eller noe slik, så er en "dummy".

 

Ebay seff: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270456209077#ht_3217wt_1165

 

:)

 

De har til de aller fleste modeller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, teit at det er dummy da.. Har sett slike med antenne og gps innebygd, skulle hatt en med bare radioantenne..

Drit i å vask bilen, få inn bilde!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan tar man av den org antenna på taket på en a6 avant da???

Varme å rykker till eller er den skrudd fast innunder taket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at den er skrudd gjennom taket, du må sikkert få fjernet det plastdekselet som er rundt foten på antennen og så kommer du kansje til på undersiden om du tar ut taklyset.

Har ikke fått sett så nøye på det men jeg har en plan om å skifte ut antennen på min A6 4b, da blir det enten sharkfin eller en meget kort en i chrome.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde denne i sølv på min A6. Så flott du den, men mener å huske at jeg hadde min flust med bakruta......

DSC00263edt.jpg

DSC00265-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at den er skrudd gjennom taket, du må sikkert få fjernet det plastdekselet som er rundt foten på antennen og så kommer du kansje til på undersiden om du tar ut taklyset.

Har ikke fått sett så nøye på det men jeg har en plan om å skifte ut antennen på min A6 4b, da blir det enten sharkfin eller en meget kort en i chrome.

 

Hehe ligger den så tilgjengelig at den er montert i samme "rom" som bagasje taklyset??

 

Supert... dette skal jeg sjekke på torsdag. Samme plan som meg du da, har sølv avant så kansje det ser best ut med en liten kort antenne i chrome

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.