#1 Skrevet April 7, 2010 Skal sveiese på en ny stuss på en katalysator og trenger derfor å få lånt et sveiseapparat en times tid, noen som kunne hvert behjelpelig med dette? Tar med meg delene til den aktuelle plassen altså, så trenger ikke demontere noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2010 hva skal sveises? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2010 vanelig stål:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2010 ingen som har som her lyst å hjelpe en stakar i nød? Eventuelt vet om noen som kunne gjort det uten å ta avsindige priser for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2010 har du det løst så kan du komme oppom skedsmo en kveld å få tatt det her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2010 Det hørest jo bra ut:) Takker ja til det jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2010 Har ikke fått noe svar med Rune Andre enda (jada, vet det ikke er alle så henger så mye på forumet så meg:p) Men i og med at dette haster litt, så er det jo bare å skrike ut om det er noen andre som kan vere behjelpelige:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2010 Har ikke fått noe svar med Rune Andre enda (jada, vet det ikke er alle så henger så mye på forumet så meg:p) Men i og med at dette haster litt, så er det jo bare å skrike ut om det er noen andre som kan vere behjelpelige:) Har både TIG og MIG jeg. -90582737- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2010 beklager, kan du i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2010 kan i kveld da:) evntuelt på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 15, 2010 Ser jo ikke akkurat ut som det haster ellers hadde du ringt i går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 15, 2010 Ser jo ikke akkurat ut som det haster ellers hadde du ringt i går? Hehe, nei, haster ikke sånn på dagen, men skulla ha gjort det i løpet av helga i alle fall, så mulig lørdag blir dagen å gjøre det på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 15, 2010 hei. jeg er på værste i morgen kveld og lørdag kveld. ring meg på 95809837 om det skulle passe søk på åsenhagen på skedsmokorset. ikke langt unna der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 15, 2010 hei. jeg er på værste i morgen kveld og lørdag kveld.ring meg på 95809837 om det skulle passe søk på åsenhagen på skedsmokorset. ikke langt unna der. Da dukker jeg nok opp i lølpet av lørdagen, men ringer når jeg vet mer jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 17, 2010 Da takker jeg så mye for hjelpa jeg Rune Andrè, godt og endelig få peugeoten kjørbar igjen, og kjekt å få se litt hva det er som foregår der oppe IRL:) Og takker for tilbudet fra deg Jon Arne, kan ta meg en tur dit om det blir flere ting jeg trenger hjelp til:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...