Vibrasjon og rallelyd i tdi

Anbefalte innlegg

Hei, på vei hjem i dag merket jeg at motoren plutselig begynte å oppføre seg rart.

Den vibrerte og laget en stresset lyd. Stoppet for å slå av tenningen og starte den på nytt.

Men på tomgang hørtes den litt ut som en gammel folkevognbuss. Selve motoren vibrerer voldsomt når den får litt motstand og det føles ikke som den trekker 100%, men har ikke mye tap. Så også at ESP lampa lyste, men ikke ABS lampa. Får ikke kjørt vag-com i kveld da jag ikke har bærbar pc opp og går.

Glemte å si at det er A4,n med en 1.9 tdi PD

Noen som vet hva dette kan være ?: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert være mye rart.

Men det kan også være register ute av stilling, noe som kan koste dyrt om det fortsetter.

Jeg ville ikke kjørt en meter med bilen før jeg visste at register var ok justert og nedre bolt på veiv var tight.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert være mye rart.

Men det kan også være register ute av stilling, noe som kan koste dyrt om det fortsetter.

Jeg ville ikke kjørt en meter med bilen før jeg visste at register var ok justert og nedre bolt på veiv var tight.

Hvis register er ut av stilling, vil jeg få feilkode i vag-com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt rotete å starte en annen tråd om samme problem, fremfor å ha alle opplysninger samlet i en tråd: klø :

Lettere å svare når alle opplysninger og alle spørsmål er samme sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.