#1 Skrevet April 7, 2010 Kommer noen minutter etter oppstart. Klikk klikk, kort pause, klikk klikk osv... Høres ikke ut som bevegelse i plast eller lign, men heller som releklikking. Noen som vet hva dette er? Kommer også igjen sporadisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2010 Er vell bare en av stillmotorene til klimaen som tikker litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2010 Ok, Hva er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2010 Motorene som justerer hvor luften skal hen osv. De pleier å tikke litt, men bråker de for mye så kan det være feil på en av de. Har hørt om flere som har grunninstilt klimaen og da forsvant lydene og, men dette vet jeg ikke helt hvordan du gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2010 Hadde samme greia i bilen min, A4 B6. Fikk Møller til å grunn innstille klima anlegget på nytt og lyden forsvant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2010 Flotters Skal inn i slutten av mnd å få nye xenonpærer og tennere, får ta det samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2010 Byttet flere slike motorer på garanti på den ene Passaten min for et par år siden. De tikket voldsomt etterhvert og måtte da skiftes og jeg var visst ikke den eneste iflg verkstedet. Ei heller eneste biltypen med dette, så dette er dte nok sannsynlig at de kjenner til. Dog er en viss tikking normalt, men den er ganske lav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...