#1 Skrevet April 7, 2010 Hei Dama mi har en Nissan Primera 98mod stv med noen 18" på som hu ikke skal ha lengere og siden jeg er litt på jakt etter felger så lurte hun jo da selvfølgelig på om jeg ville ha di Mener at primeraen har 4x114,3 mens A6 har 5x112 Men hu har multifelger, så di skal passe til mange forkjellige biler. Noen som har peilig på om det vil passe i det hele tatt? Legger ved et par bilder Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2010 ser jo ikke ut som det passer. ser ut som det er 2 forskjellige 4huls dær ikke noe som passer 5huls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2010 ser jo ikke ut som det passer. ser ut som det er 2 forskjellige 4huls dær ikke noe som passer 5huls Var det jeg også fryktet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2010 Du fikk jo svar på bilforumet og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2010 Vet hehe Men håpet på at kanskje noen av Audi guruen hadde et annet svar, hehe Også fikk jeg lagt ut bilde her sånn at det faktisk gikk ann å se felgen, det fikk jeg ikke til på bilforumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2010 Uansett hva du lurer på med vw-audi, så får du svar her inne. Angrer meg at jeg ikke ble medlem før. Har fått mye hjelp allerede. Tråd om bilen din snart da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2010 Ja, har jo kikket litt rundt på forumet her og sett mye bra og ser at mange har stor kunnskap om vw-audi så jeg tror at dette medlemskap var verdt alle pengene Skal få laget en tråd i nærmeste framtid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...