Anbefalte innlegg

For noen uker siden stoppet bilen etter at jeg slapp gassen i lav fart inn mot en rundkjøring. Etter dette har det skjedd oftere og oftere. Batterilampa kommer også på, men bilen starter lett med en gang igjen. Vet at LMM ikke er helt bra, men det er en god stund siden den begynte å fuske, så jeg ser ikke helt sammenhengen her... Noen idèer om hva som kan være galt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mange som har hatt samme problem, da et det releet til Engine Power Supply som har gitt seg.... koster ikke mange kronene, og dette bytter du greit selv... er kjent som "Rele 109"...

 

Var ihvertfall det som var problemet på min Bora når den oppførte seg sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mange som har hatt samme problem, da et det releet til Engine Power Supply som har gitt seg.... koster ikke mange kronene, og dette bytter du greit selv... er kjent som "Rele 109"...

 

Var ihvertfall det som var problemet på min Bora når den oppførte seg sånn...

 

Dersom det haster å du ikke har tilgang på rele, så kan du lodde det. Gjorde det på min mors Golf IV 90Hk TDI har funket i 3 år nå. Bare gjekk over alle loddinger med nytt tinn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Er ikke noe hastesak, så jeg tror jeg går for en ny en. Tror heller ikke loddebolten min er designet for finelektronikk(BRED tupp). Stopper ikke så alt for ofte. Ok, så nå er problemet sannsynligvis identifidert. Nå gjelder det å få det lokalisert. Er mildt sagt litt usikker på hvor 109 ligger..Anyone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av med dekselet under rattet.... sitter med 3 torx-skruer..

 

Skal være merket veldig greit merket 109 det reelet du vil bytte... hvis ikke tror jeg det er nummer to fra høyre i nederste rekke...

 

Dette BØR de ha på lager på din lokale forhandler, så bør være en kjapp sak å skaffe et nytt... ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! Skal få skiftet releet så fort jeg får anledning. Takk igjen for svar : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare hive meg på dette jeg og. Er det ett slik rele på vw golf III også?

Har egentlig samme symptonene på min vw golf 92 mod vr6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har endelig somla meg til å kjøpe dette releet, men gjett: jeg har det ikke. Ser nå at dere har tdi-motorer, noe jeg ikke har... Noen andre med forslag til hva som kan være galt?...kanskje lmm bare har blitt enda mer "slitt"...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et problem som går igjen og igjen på golf. Fra golf 2 og helt til 4. Helt elendig av Volkswagen at de ikke har forbedret dette på sine biler opp over årene.

 

Jeg har samme problem på min golf 3 gti 8v. Jeg har nå renset spjellhuset, luftfilter, skifta lamdasonde og batteri. Problemet har blitt betydelig bedre. Dauer ikke så ofte lenger. Så da er det bare en ting som gjenstår å skifte...

LUFTMENGDEMÅLEREN... SOM KOSTER HELE 5400kr på merkeverksted :o :O.

Tror jeg dropper den du om ikke jeg får tak i en brukt en :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.