Anbefalte innlegg

Hepp!

 

Noen som kan ta en hjulstilling på en passat 3bg? Eventuelt noen som vet hvem som er billigst på dette/eventuelt et sted vi har rabatter på dette?

 

Skulle og hatt tüv papirer på no felger. Noen som har dette på 8x18 et 35, rs4-II?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en pris på 1400 hos Loddefjord Auto som jeg prutet lett ned til 1000 lappen, så de brukte jeg til min ifjor etter jeg fikk på senkesettet.

 

Husker også jeg fikk en pris hos Fix på Nesttun på 700, men dette var om bare spissing skulle taes og camber + caster var innenfor mål. Om ikke kunne det bli en halvtime ekstra og verste fall 1400.

 

Dette er vell greie priser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja høres fornuftig ut det. Har brukt loddefjord auto en del før, så får se om jeg ikke tar det der da-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk 1000 der ute jeg og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tilbud nå på 1200 fra loddefjord auto. 200 kr mer jo!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tilbud nå på 1200 fra loddefjord auto. 200 kr mer jo!

 

som sagt fikk jeg selv først pris på 1400 hos dem, men jeg bare sa jeg hadde fått en bedre pris ett annet sted...noe jeg egentlig ikke hadde:D Så kom de frem til 1000 kr, viktig å være litt sleip;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok den på DAF lastebil på Kokstad og den va GRATIS :D :D men må nevnast att eg kjenne mekanikaren då: rock :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da kan du spørre han hvor mye han skal ha når det er noen som ikke kjenner han :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da kan du spørre han hvor mye han skal ha når det er noen som ikke kjenner han :)

 

hehe da kan eg gjera ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da kan du spørre han hvor mye han skal ha når det er noen som ikke kjenner han :)

 

500 pengar ville han ha :) men han kan ikkje stempla papira, men dei funka fint for meg . so da skulle ikkje vera noko problem:D Han hadde ikkje tid før ut i neste veka då??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allright. Må vente til jeg får montert senkefjærene uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott. må bare få bilen til å gå først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig noen som har montert senkefjærer før og kunne tenke seg å bistå med sin ekspertise? Og eventuelt en bukk? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott. må bare få bilen til å gå først :)

 

hehe ja kan vera ein fordel : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott. må bare få bilen til å gå først :)

 

Lykke til Christian! Lenge siden vi har hørt plystringen fra eksosen din nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo jeg nærmer meg, forhåpentligvis bare litt sensorknask igjen, no er jo snart alt nytt under panseret ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir stadig mer og mer overrasket over alle trådene på dette forumet hvor det KUN er en faktor som går igjen. Pris, pris og atter pris. Hvis du skal ha den billigste hjulstillingen uten noen andre kriterier enn pris, gjør det selv hjemme i garasjen. Skal du ha det ordnetlig, så finner du ut hvem som er best på den jobben i Bergen og sjekker hva de vil ha for jobben. Personlig mener jeg at slike jobber skal gjøres av noen som jeg vet gjør jobben ordentlig, og da er det to HELT klare anbefalinger. Hjulmakeren i Møllendalsveien, og ERAN på Søfteland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sist gang tok jeg på ERlingANdersen, og når jeg fikk utskriften etterpå så jeg at han hadde plottet inn S4 B5, når jeg kommenterte det fikk jeg bare til svar at "jo men det er det samme". vel vel, dette er to forskjellige karosseri så hvis det er det samme hva er da vitsen med å velge bilmodell i den fancy maskinen deres.

De er flinke stort sett på ER AN og prisene har vert grei, men JEG har hvertfall ikke noe problem med å prøve et annet sted for halve prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir stadig mer og mer overrasket over alle trådene på dette forumet hvor det KUN er en faktor som går igjen. Pris, pris og atter pris. Hvis du skal ha den billigste hjulstillingen uten noen andre kriterier enn pris, gjør det selv hjemme i garasjen. Skal du ha det ordnetlig, så finner du ut hvem som er best på den jobben i Bergen og sjekker hva de vil ha for jobben. Personlig mener jeg at slike jobber skal gjøres av noen som jeg vet gjør jobben ordentlig, og da er det to HELT klare anbefalinger. Hjulmakeren i Møllendalsveien, og ERAN på Søfteland.

 

Klart pris har noko å sei? om DU vil betala 1000 får ein jobb du kan få til 500 så opp til deg.

Får oss andre som gjerne vil få litt meir for penga so sjekka me rundt får å få bedre prisar, og i dagens marked som da er so stor konkuranse er det ikkje vanskelig. Ser ingen grunn til å "kaste"peng ut vinduet ;-)

 

Men klart vis man har funnet ein plass som man stoler på og veit att dei gjer ein god jobb so vil man nok bruka dei skjøl om dei er litt dyrare en andre : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du misforstår meg litt Kjell, Jeg mener bare at man bør sjekke litt rundt med tanke på kvalitet på arbeidet kontra pris.

Jeg sier ikke du skal betale mer fordi du må bruke mer penger. Men at du skal passe på at arbeidet blir utført ordentlig, og hvem som er best på den aktuelle jobben.

Tror ikke det er uten grunn at BMW klubben sverger til de to aktørene jeg nevnte. De bilene er som de fleste vet NOE mer tricky på opphenget enn VW...

Just my two cents:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No er jeg på veien, kan du høre når han har tid Kjell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No er jeg på veien, kan du høre når han har tid Kjell?

 

Har sendt PM ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt PM ;)

 

Hei har han tid til flere hulstillings kontroller?Skulle hatt en før vi

reiser til Våler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har sikkert tid, men ha e på ferie i syden fortida. so da vert nok ikkje tid før Våler :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg hadde 4 hjulskontroll på straume bensin/autosenter (shell) ved sartor senter idag.

betalte 1090kr. raskt og enkelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.