#26 Skrevet Mai 27, 2010 ok takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 27, 2010 Jeg kan anbefalle Hjulmakeren - tar hjulstillingene mine der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 27, 2010 Takker for pm kjell, men hvis han er vekkreist før våler så prøver jeg meg på andre muligheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 27, 2010 Takker for pm kjell, men hvis han er vekkreist før våler så prøver jeg meg på andre muligheter. ja han e i Italia no, so om du ska te Våler må du nok da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 31, 2010 Eg klart å få time hos ER-AN tordags morgen, i grevens tid før våler. Etter som jeg forstod så er det rimelig hektisk på de ulike verkstedene for tiden pga eu-problematikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 31, 2010 Kjell, hvem der oppe er det som gjør det da? Deres beste mann er sendt til forbedringsanstalt på Skjold jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...