Slurvete oppretting\montering-> Møller ordnet opp etter seg.

Anbefalte innlegg

Hadde ett uhell med bilen her i november i fjor og leverte bilen inn til Møller Skøyen som sendte den til oppretteravdelingen i Ski. Det tok sin tid før jeg fikk igjen bilen, noe som ikke er så rart da de fleste deler til RS2 må bestilles fra Tyskland. Fikk igjen bilen etter ca 3 uker og da fungerte alt som det skulle.

Uka etter nyttår var jeg på vei hjem til familien min og da røk det ytterste drivleddet på høyre side foran. (sikkert slitasje), leverte bilen inn på Møller Skøyen igjen ved hjelp av NAF. Da jeg fikk den igjen derfra dro den ikke over 3.000 rpm og det blåste og hveste i motorrommet mens jeg kjørte. Leverte bilen til Audi Sentrum på Stabekk som fort (les: 1 time) fant ut hva som var galt. Det var slangen til pop off ventilen som var lekk. De tettet dette. Da de trykkmålte systemet mitt etterpå fant de lekkasje på intercooleren. De satt i gang og fikse dette. Litt senere så ringer jeg de for å spørre om noe annet og forteller han mekanikeren at det ikke satt noen pakninger på intercooleren på bilen min etter opprettingen.Det var brukt noe slags pasta som ikke var bra nk siden det var blitt en lekkasje der. Ringte Møller som hadde skrudd på bilen og han jeg snakket med sa at de skulle selvfølgelig dekke de utgifter jeg hadde fått som følge av de manglende pakningene(O-ringer). Kommer til å bruke Audi Sentrum heretter.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi Sentrum skal jo vere flinke dei ;)

Men bra at Møller ville ordne opp etter seg! Respekt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.