#1 Skrevet April 8, 2010 Er det noen som kan fortelle meg fremgangsmåten fra A-Å på hvordan jeg skal gå frem ved ved turbobytte? Dette er en 1.9 TDI 115 HK. Skal også å bytte oljetrykksrøret da dette sikkert er fult av sot dannelse. Hva er moment en skal bruke når turbo,n skal skrus fast? Bilder/tegninger over hvordan det ser ut? Skal skiftes til søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2010 Hei. Jobben er ikkje spesielt vanskeleg, men det er trangt. Eg legg ved utdrag frå Haynes, så har du ein beskrivelse å gå etter. Desse beskrivelsane er generelt litt omfattande, og jobben er ofte lettare enn det ser ut til i boka. Mvh Jan s1.pdf s2.pdf s3.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2010 Hei. Takker. Så litt på oljerøret og det så ut som en trang jobb nede ved oljepumpa. Men er det nødvendig å skifte dette røret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2010 (endret) Hei Då eg bytta motor sist haust, vurderte eg å bytta oljerøyr til turboen etter råd frå Volkswagen mekanikar. Han sa at det var standard prosedyre ved turbobytte. Eg bytta ikkje turbo, men motor, og flytta over aggregata frå den gamle. Desse røyra har visst ein tendens til å gro igjen. Derfor sjekka eg røyret, det såg fint ut. Då eg likevel hadde det tilgjengeleg, rensa eg med fille og skrujern i endane så langt det gjekk, og bles gjennom med trykkluft etterpå. Eg ville teke ut røyret og sjekka om det er ope, i alle fall om det er urørt sidan 2000. Mvh Jan Legg ved eit bilete, med optimal tilkomst til turboen. http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=142560&stc=1&d=1270754928 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2010 Da bytter jeg det for å være på den sikkre siden. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2010 (endret) Hei Eg skal faktisk skifte turbo eg også denne helga. Kjøpte brukt VNT17VA frå Tyskland på ebay for eit par mnd sidan. I går fekk eg adapter pluss nokre andre godsaker frå Kerma, så no er det berre å setja igang. Var derfor innom den elektroniske verkstadhandboka og skreiv ut nokre sider om emnet. Eg legg dei ved her til hjelp for andre som skal gjera ein liknande jobb. Jan http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=142580&stc=1&d=1270803342 Turbo.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2010 Ja, då er turboen bytta. Relativ enkel jobb. Tok berre ut luftfilterboksen og turboslangane, løyste eksosrøyret, tok av dekselet under motoren for tilkomst, tok av innsugingsmanifolden for betre plass til skruing. Mutrane og skruene var rusta og trege, men med litt universalspray gjekk dei lettare. http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=142623&stc=1&d=1270840904 http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=142624&stc=1&d=1270840904 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2010 Hvor lang tid brukte du? Og byttet du pakninger på manifoilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2010 (endret) Brukte ca 5 timar. Tykkjer det er greit å ta seg god tid når eg ikkje har rutine med jobben, må jo studere og tenke litt mens eg held på! Brukte om att pakningane, det er stålpakningar, ikkje noko lekasjeproblem. Passar berre på å legge dei same vegen tilbake, og at flatene er reine. NB: husk å olje lageret på turboen før du koplar tilbake det øvre oljerøyret, og la motoren gå litt på tomgang når du startar opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2010 Var det Norsk Turboservice sa til meg også ang tid + ei kanne med kaffe :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...