#1 Skrevet April 8, 2010 Hei, Skal montere justerbart senkesett på A4, B7 imorgen . Regner med at det er mange som har tatt ut fjærbein på disse som har tips. Hva er enkleste måte å demontere? (må jeg demontere øvre feste fra motorrommet (3 bolter) eller kan det skrues ut fra undersiden)? Takknemelig for svar, tips, beskrivelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2010 må ut med dei 3skruene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2010 Fin beskrivelse her da jeg lurte på det samme. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=180606 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2010 Takker for tips. Fant ut av dette og genialt at men kan vri ut fjærbeinet uten å måtte demontere hjuloppheng! Har kjørt med justerbart en uke nå, og det funker bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2010 ja er greit framme litt meir klur bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2010 Hiver på et spørsmål. Må man demontere interiøret for å komme til fjerbeinet bak i en avant? Eventuelt andre greie tipps da jeg skal montere justerbart neste uke? Brukte dere lang tid ca? Niklas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2010 nei ikkje på b6 men må det på b5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2010 Ikke på B5 quattro(hvertfall ikke på en 97').Måtte gjøre det på min FWD(98') så skulle vi senke kompisen min sin så demonterte vi alt bak men så var demperen skrudd i toppen i hjulbuen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...