Audi A3 Kompressor! AMG bremser, felger ++ TIL SALGS!

Anbefalte innlegg

Helt rett i mine øyne!

Fahrzeugtyp: Audi A3 8P

Baujahr: 02/2004

Motor: Umbau auf 3.2 Liter V6, Ruf Kompressor, wassergekühlter Ladeluftkühler, Mocal Zusatzölkühler, 3 Zoll Abgasanlage, zwei 100 Zellen Katalysatoren, CLS Endrohre, alle Motorteile schwarz oder zum Leder passend kieselgrau lackiert

Leistung: ca. 380 PS

Getriebe: 6-Gang S-tronic (Direktschaltgetriebe)

Bremsen: vorn: 390er Bremsscheiben, C63 AMG Bremssattel mit 8 Kolben, hinten 360er Scheiben, 4-Kolben AMG Bremssattel, Audi R8 Handbremssattel

Räder: AMG Felgen in 8,5 x 20“ ET43 vorn, 9,5 x 20“ ET 43 hinten, Felgen hochglanzverdichtet, verchromte Nabendeckel

Reifen: vorn 225/30 R20, hinten 235/30 R20

Fahrwerk: H&R Gewindefahrwerk (Sonderanfertigung), Rennsportdomlager mit Sturzeinstellung, ca. 130 Millimeter Tieferlegung

Karosserie: Kotflügel ca. 2,5cm gezogen, Seitenblinker entfernt, Audi A6 Griffe mit Chrom, US S-Line Stoßstange vorn, Lüftungsgitter rechts und links Eigenbau, Kühlergrill vom S6 angepasst, Spiegelkappen mit Leder bezogen, A3 S-Line Stoßstangen hinten, Diffusor clean, Bi-Xenon Scheinwerfer, Facelift Rückleuchten, Lackierung in Sattelbraun-Perleffekt

Innenraum: kompletter Innenraum neu mit Leder bezogen, TT Lüftungsdüsen, TTS-Lenkrad, US TTS-Tacho, original RS6-Sportschalensitze, Himmel, Mittelkonsole, Armaturenbrett und Säulenverkleidungen ebenfalls mit Leder bezogen, A6 Innenraumleuchte

ICE: Audi Navigation Plus, A8 Centerspeaker, Bang & Olufsen Hochtöner

Dank an: LowFamilia, Steppal, Helge, Mukiii

97c76926c7333e27acf26cb92bd30a8a.jpg

8565a221eed047adef062c53635bd2c0.jpg

Her er artikkelen, : rock :

http://www.vau-max.de/autoderwoche/autoderwoche_artikel/technologie_transfer:_audi_a3_8p_tuning_mit_kompressor-vortrieb_und_amg-bremsen/id=1111

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde dette vært facebook så hadde jeg trykket: LIKER!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trykte i alle fall det på min egen status da jeg la den ut der ! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes jeg det ser jævlig ut når hjulene begynner å forsvinne oppi buene, men det er jo meningsløst å diskutere smak. ;)

Hadde syntes den var knallrå, dersom den hadde vært noe høyere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg liker normalt veldig lave biler noe som kan sees på mine, men denne passet ikke å være så lav desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med høyde er smaksak ja:) syns den er perfekt på høyden jeg da :) Mange av de som kjører lavere.. både med og uten airbags;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt. Give me :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt etter boka...:) Denne har jeg lett etter fakta om lenge..:tilber:

Ja , vi har noe og lære her på berget når det gjelder og sette sammen riktig kobinasjon.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må slutte meg til det Tore sier ovenfor. Bilen var heller ikke "vom schlechten Eltern" da den var sølvgrå og rulla på S8-felger heller. Er personlig ikke så glad i at felgene stikker ovenfor skjermkanten, men den snaddre teknikken veier elegant opp for en slik bagatell:).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene kan dere da ikke seriøst mene er riktig på den bilen der?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns de kler bilen VELDIG godt i alle fall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

luft er harry! :D

Det var dine ord..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme bremser foran som jeg har bestilt det der. 15 lapper kun for skivene: faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett:)

Blir nok bra på din det frode!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene kan dere da ikke seriøst mene er riktig på den bilen der?: klø :

x2...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaken er som baken gutter;) Ellers hadde det blitt mange like biler med forskjellige farger;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes bilen var for lav og med feil felg valg, for mye chrome på di.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes jeg det ser jævlig ut når hjulene begynner å forsvinne oppi buene, men det er jo meningsløst å diskutere smak. ;)

Hadde syntes den var knallrå, dersom den hadde vært noe høyere.

Helt enig med du: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne drept for fargen, interiøret, motoren, og ikke minst diffusøren!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes denne ble fail.. pga høyde og felger.. bilen har et voldsomt potensiale med en slik motor og bremser.. så skjønner ikke at de har ødelagt den slik.. det er som å banne i kjøreegenskap-kirken:) Sånne ting kan man gjøre med en 1,6l:D

all show no go:D Denne burde vært all go!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes denne ble fail.. pga høyde og felger.. bilen har et voldsomt potensiale med en slik motor og bremser.. så skjønner ikke at de har ødelagt den slik.. det er som å banne i kjøreegenskap-kirken:) Sånne ting kan man gjøre med en 1,6l:D

all show no go:D Denne burde vært all go!

Litt enig her. Jeg kunne ha tenkt meg en slik A3, men det første jeg hadde gjort var å kaste luft bælgene på Sct. Hans bålet, lakkert de überfete felgene Gun M og montert Bilstein PSS. Da hadde det egentlig vært drømmebilen min :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det ikke engang er luft understell...Jaja...For lavt uansett hvis en skal bruke bilen til annet enn Show. By the way; det er jo kult det og...: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne blir nok brukt også skal du se;)

Sett den kjøre på flere filmer..

Men ja, den er lav.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.