#1 Skrevet April 9, 2010 Var en tur oppe på Jacob Javits Convention Centre for å få med meg årets autoshow tidligere idag. Sikkert noen her som kan være interessert i en liten bildespesial, selv om messa kanskje ikke bydde på de største nyhetene. Ikke altfor fotovennlig da de aller fleste bilene var mulig å prøvesitte og derfor omringet av folk, men here goes: Starter i egen leir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2010 Var umulig å få noen bra bilder av A8 pga plassen Chrysler Van med nosejob = VW Routan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2010 Amerikanere må virkelig overbevises på Dieselfronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2010 VAG-ish 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2010 Mercedes er nok fremdeles mest eksklusivt av de 3 store tyske her borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2010 Nye 5-serie. Her representert med bestselgerne 535i og 550i Litt diverse... Grafisk lettfattelig miljøvennlighet for gjennomsnittsamerikaneren (var vist på flere biler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2010 Pøser på litt til. Ingen messe i USA uten domestics 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2010 ...og definitivt ingen uten en egen etasje med full-size trucks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2010 I andre enden av skalaen er Scion, som brander seg mot små barn med de modellene iQ, , xB og tC Det var i grove trekk det som var verdt å få med seg. Konklusjon: det er dyrt med bil i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2010 300000kr for en ny S4 med utstyr :( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 9, 2010 Takk for at du delte denne med oss! Mange fine bil(d)er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2010 jess og nå skal jeg gå og vinne 36 mill i lotto JEG OGSÅ! og flytte over sjøen og bo som en helgen resten av livet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 10, 2010 Takk for at du ville dele med oss! Flott bilde album. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 10, 2010 Flott tråd - takk Mye artig her ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 14, 2010 Takk for fine bilder. Nye Cayenne er fantastisk. BMW535/ 550i hadde heller ikke gjort noe kjenner jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 20, 2010 Glimrende, flott levert ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 20, 2010 Får jo vondt i sjela av og se bilprisene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 21, 2010 (endret) Takk for fine bilder! Den lyseblå Aston Martin'en var aldeles nyyyydelig! Challengeren var rå, men fargen skar dessverre litt i øynene. Rosa har ingenting på muskelbiler å gjøre... Har du flere bilder av den orange Challengeren? Dette er en modell jeg aldri ser meg lei på, til tross for at den er 36-37 år yngre enn den min far holder på å restaurere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 22, 2010 Gry, den rosa er vel en Challenger. Hadde bare et par bilder til av denne. Den orange Hennessey Challenger'n har jeg dessverre ikke flere av. Jeg vet kompisen min tok flere bilder av noen som ikke var rosa. Skal se om jeg kan finne noen i albumet hans om det er interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 22, 2010 Kan noen gi meg en GOD forklaring på prisene på ekstrautstyr i Norge? 13000 for Navi med ryggekamera?!?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 22, 2010 Mye pent der ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...