#26 Skrevet April 9, 2010 de boltene der er noe spesielle hva str angår ja. mener også det er M9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 9, 2010 Det er ganske utrolig å bruke M9 synes jeg. Like utrolig å ikke spandere 5 mm ekstra med gods rundt dette svake punktet... Spenne opp for å få til en vinkelrett boring skal ikke bli enkelt... åpen for forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 9, 2010 Det er ganske utrolig å bruke M9 synes jeg. Like utrolig å ikke spandere 5 mm ekstra med gods rundt dette svake punktet... Spenne opp for å få til en vinkelrett boring skal ikke bli enkelt... åpen for forslag Sett inn den andre styringa og vatre opp den var det jeg gjorde. Myke bakker i stikka pga vondt å finne noe fornuftig sted å klemme den fast. Du skjønner nok hvorfor det ble ny spindel etterhvert: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 20, 2010 Da er Helicoil på plass i hullet...og kaliper skrudd fast og sikret. Ble en meget solid og god løsning så langt jeg klarer å vurdere. Boring og gjenging ble gjort på frihånd eter litt "tørrtrening" på et annen stykke stål. Glad jeg slapp å skifte hele driten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...