#1 Skrevet April 9, 2010 hei lurer på hvilke firmaer i trondheim som gjir medlemsfordeler? hvert greit me ei liste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2010 Dette skulle vi hatt Blir å ta opp det på neste styremøte, så vi får lista opp det vi vet og trur. Så skal vi få tatt en prat med de og undersøkt status. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2010 Vi har jo denne her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28647 Uten at den er fulgt opp veldig i de siste - så er det vel Mekonomen-avtalen og Møller-avtalen som er mest i bruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2010 hvem var det som ordna disse avtalene før? Kunne feks vært greit å hatt rabatt hod bilradio spesialisten Avtala på mekonomen er jo knall, 27% er jaggu digg, gjør at jeg faktisk handler enkelt deler der fremfor utlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2010 Enkelte varer har jeg regna ut jeg har mer enn 27 på. Kjøpte masse olje og filter der, kom vel på noen og 30 prosent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2010 fikk 44% når jeg handla olje, så ikke noe å si på prisen da nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...