#1 Skrevet April 9, 2010 Har funnet ut at In.Pro selger noen sorte blinklys til Golf III jeg vil ha tak i. Har funnet kun en på Ebay.de som selger slike å han sender ikke til Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2010 Er NBS som har eneretten på dem... (enda) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2010 Er NBS som har eneretten på dem... (enda)Ahh dritt da,skaffer ikke du vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2010 Er NBS som har eneretten på dem... (enda) Enda..? Skjer det noe i den saken? StreetDesign.no skaffer i alle fall gjennom en tysk leverandør - selv om det ikke ligger på siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2010 Enda..? Skjer det noe i den saken?StreetDesign.no skaffer i alle fall gjennom en tysk leverandør - selv om det ikke ligger på siden. Prata med dem i Essen, men jeg har ikke hatt tid til å gå videre med dem enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2010 Virker som om NBS hadde "lovd" dem et vanvittig kvantum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2010 Virker som om NBS hadde "lovd" dem et vanvittig kvantum.. Vet ikke jeg, men de var iallefall på gli når jeg prata med dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2011 snakka med NBS i våres, og da sa de at InPro var konkurs..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2011 snakka med NBS i våres, og da sa de at InPro var konkurs..... Det stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 29, 2011 håper de kommer ut på marked igjen, er ikke så mange som lager noe spesielt til karosseri jeg har.... Fant noe i Sverige men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...