#1 Skrevet April 9, 2010 Jeg driver å lurer på å kjøpe noen deler fra Hovwdiaudi.dk Er det noen som veit om det er originale deler de har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2010 De delene jeg har fått derfra er ikke orginale men av ok kvalitet. Delene kom frem fort og godt pakket. Anbefaler dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2010 Jeg har også brukt disse endel. Kjapp levering, og god passform/kvalitet, selv om det ikke er orginalt. Anbefales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2010 Dette er ikke orginale deler. Har fått katastrofalt dårlige bremseslanger derfra, så jeg vil anbefale deg å styre langt unna dem: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=182598&highlight=bremseslange De kan være glade for at de holder til langt unna meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...