#1 Skrevet Februar 2, 2005 Dette er noen av det sureste jeg noen gang har sett tror jeg!: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2005 1 til! Uffa meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2005 hehe.......... spesiell bil ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2005 HIHI ja denna var for spesielt inntereserte kan du si! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2005 Tanken bak var vel bra, men resultatet ble snarere tvert imot! En god grunn til å prøve seg frem i Photoshop før man setter igang.. Fine felger da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2005 Hvis dette er planen for din bil Thomas, så ber jeg deg om å la være...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2005 Hvis dette er planen for din bil Thomas, så ber jeg deg om å la være...hehe HEHE HIHI : haha : Du har gjennom skuet meg Arne dette er nemlig bilen min...?? Nei da bare tuller nå. Men men noen får det til ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2005 Noe for deg det der Thomas..hehe. Ikke noe alle har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2005 Så de første bildene ab beeTTle for et par år siden, og den er fortsatt like stygg! Selv for oss som er hekta på beetle........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 2, 2005 Det er et ombyggingssett som selges for å gjøre denne operasjonen. Skulle kanskje vært et sett for TT -> beetle også? ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 2, 2005 Seriøst?? det firmaet må da ha gått på konken?? Men som den positive karen jeg er ønsker jeg dem LYKKE TIL med salget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 2, 2005 Beetle er tøfft, TT er tøfft dette minner litt om M...a 121 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 2, 2005 Jepp,, den var fææl. I alle fall bakenden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 2, 2005 Det må da være dn perfekte Audi TT for personer over 190cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 10, 2005 Det må da være dn perfekte Audi TT for personer over 190cm Jeg hadde heller kveila mine tallrike centimetre på et eller annet merkverdig vis rundt om i en vanlig TT, fremfor å sette meg inn i det greinet der... Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...