#1 Skrevet April 9, 2010 Kjørte hjem fra jobb i sta. Hadde igjen ei mil da plutselig oljetrykkslampa blinket 3 ganger og ble borte(visste ikke da at det var oljetrykk). Kjørte siste mila og stoppet hjemme. Peilet olja og fastslo at nivået var OK. Deretter sjekket jeg manualen og fant ut at lampa betydde lavt oljetrykk. Noen som vet kjente feil eller hva som kan være problemet? Som sagt er det en 2001 modell A4 B5 1.9tdi ATJ motor. Turboen har forresten helt fastkokset VNT mekanisme, men det regner jeg med ikke har noe å si her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2010 Er det forresten mulig å sjekke oljetrykket uten å montere en oljetrykksmåler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2010 Bumper denne, selv om det er lite sannsynlig at noen ser det over all whiningen over hovedstyret^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2010 Har kjøpt meg ekstern analog måler nå som jeg skal montere midlertidig. Noen som vet hvilken dimensjon den orginale trykkbryteren ved oljefilteret har? Den nye sensoren virket veldig lik, men den tok borti noe på kanten så jeg fikk ikke skrudd den inn. De ser veldig like ut. Senderen til den eksterne måleren har dimensjonen 1/8"-27NPT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2010 ingen som vet dimensjonen på original oljetrykksensor på 1.9 tdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...