Anbefalte innlegg

Finnes det forholdsvis enkle løsninger for å reparere / utbedre felger som er litt kant kjørte? Har et sett BBS Ch felger der et par av felgene er litt kant kjørte, ikke mye, men er nok til at det irriterer meg da resten av felgene tilnermet ikke har noen riper...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det bare er bittelitt kan du dreie de ned. Hvis ikke må de sveises på og dreies av igjen.

 

Har akkurat fått igjen mine BBS CH fra rep.. De var kantkjørte og veldig ripete i lakken. Nå er de 100% strøkne.. Og nylakkerte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det bare er bittelitt kan du dreie de ned. Hvis ikke må de sveises på og dreies av igjen.

 

Har akkurat fått igjen mine BBS CH fra rep.. De var kantkjørte og veldig ripete i lakken. Nå er de 100% strøkne.. Og nylakkerte :)

 

Stjeler tråden litt...håper det er greit? Kan man ikke sparkle å lakkere? Må man sveise og dreie ned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva betalte du?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stjeler tråden litt...håper det er greit? Kan man ikke sparkle å lakkere? Må man sveise og dreie ned?

 

Neida, kan sparkle også.. Men jeg leverte mine til DekkSjekk i Askim, og de sveiser på der det er dype hakk. Tåler jo litt mer enn sparkel..

 

 

 

Betalte 2200 for retting av en urund felg, og fiksing av kantkjøring på alle 4..

1800 for blåsing, grunning og lakkering..

 

Dårlig bilde..

 

DSC00918.jpg

 

DSC00919.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 2 urunde felga å hakk osv =/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjemisk metall er det mange som bruker, meg inkludert som prøvde dette i dag på et senter. Hvis ikke hakkene er kjempedype, kommer du langt med å bruke fint pussepapir eller ei fin fil. Gjort dette selv, og ble ikke synlig etterpå i det hele tatt, dog det kun var et lite hakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis felga er urund må de jo rettes uansett, og når de da først har felgne til retting tenkte jeg at de kunne få ta alle kantene også.. Gadd ikke styre med det selv.. Vet ikke hvordan kjermist metall blir i ovnen når man pulverlakkerer, men må jo ikke det. Jeg gjorde det fordi det ligger 3 min unna meg, og han er flink..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok noen hakk i kanten på en felg med polert kant med fil. Fylte ikke i noe, men det ble allikevel bare såvidt synlig når det var glattet ut med fil og polert opp med sandpapir.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.