#1 Skrevet April 9, 2010 (endret) Hei! Clutchen har begynt å slure nå, så den må byttes. Vil bytte til en sterkere en uten at det koster skjorta. Bilen er chipet og har ca 190 hk. Hvilken clutch bør jeg velge, hva mer enn clutch trenger jeg og hvor bør jeg bestille fra? Er det noe vits å bytte svinghjul? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2010 Hei! Clutchen har begynt å slure nå, så den må byttes. Vil bytte til en sterkere en uten at det koster skjorta. Bilen er chipet og har ca 190 hk. Hvilken clutch bør jeg velge, hva mer enn clutch trenger jeg og hvor skal jeg få dette montert? DETTE tørr jeg ikke prøve meg på Takker for svar Du kan få dein gamle lamell ombygeet til 4 puck sinter hos oslo clutch og brems for ca 2500 kr. dette burde funke har selv dette i min vr6 turbo, dog ikke prøvd den enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2010 Du kan få dein gamle lamell ombygeet til 4 puck sinter hos oslo clutch og brems for ca 2500 kr. dette burde funke har selv dette i min vr6 turbo, dog ikke prøvd den enda. Mye skal de ha for å montere tror du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2010 Bare bumper denne litt fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2010 tror ikke di monterer, men er vel fort 4000kr for av og påmontering av kasse på vanlige verksteder. (ikke møller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2010 Det MÅ da være flere enn Glenn Ove her i klubben som har erfaring med clutchbytte?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2010 hepp! hadde sluretrøbbel på min Golf IV 1,8T, og da byttet jeg bare til helt standard sachs lamellplate. fungerte helt ypperlig det. bilen hadde ytelse på omtrent 200hk tipper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2010 hepp! hadde sluretrøbbel på min Golf IV 1,8T, og da byttet jeg bare til helt standard sachs lamellplate. fungerte helt ypperlig det. bilen hadde ytelse på omtrent 200hk tipper jeg. Mye kom den på og hvor kjøpte den? Er det holdbart i lengden tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2010 handla på Bildeleksperten her på kongsberg, men prisen husker jeg sannelig ikke.. rundt 3000 penger trur jeg, men det var komplett sett med trykkplate og utløserlager.. greit å bytte alt når man først er inni der.. tjah.. nå har jeg solgt vogna, men den holdt den tiden jeg hadde den.. har ikke hørt noe fra han som handla den av meg heller, så regner med alt funker bra.. både jeg og han har en "frisk" kjørestil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2010 Ja, jeg er fortsatt like langt da jeg ikke har fått tak i noe clutch. Noen som har noen innvendinger? Rune: Kunne ikke se at de hadde clutch lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2010 http://www.turbofun.no Flere kompiser med 250 hk som har handlet der tror det er clutchmaster fx serien clutcher.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 17, 2010 http://www.turbofun.noFlere kompiser med 250 hk som har handlet der tror det er clutchmaster fx serien clutcher.. Ja, hørt mye om dem. Bare så håpløst at de ikke svarer på mail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...