#1 Skrevet April 10, 2010 Mine foreldre har enn golf v plus 1.9 tdi 2005 mod. Dette problemet har forekommet før, men det var bare enn dag og så kom det ikke igjen før nå nylig. Det som skjer er at man starter og begynner å kjøre litt, så plutslig hører man enn lang pipelyd på sikkert 20 sek, så går det over i ett annet lite pip pip, og så gir det seg. Lyden er samme frekvens i ca 20 sek før det går over i den andre trudeluten som avslutter det hele. Så blir det rolig enn stund, for at det så starter igjen. Noen som aner hva dette kan være eller har vert borti dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2010 ingen som har noen ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2010 Bump : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2010 Er det ryggesensor eller noe sånt på den? Om jeg husker rett så avgir ihvertfall Audi sine ryggesensorer en 10-20 sec lang pipelyd hvis noe er galt, ellers 2-3 pip og ferdig. (Mulig det var uoriginal del, det kan godt være at jeg husker feil, men kanskje verdt å sjekke). Men du får sikkert svaret om du kjører diagnose på den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2010 Er ikkje ryggesensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...