#1 Skrevet April 10, 2010 Har to stk 12v uttak i bagasjerommet. Møller finner ikke disse på delefilmen og sier at de må være ettermontert. Så de solgte meg 3bg utgaven, som ikke passer fant jeg ut på torsdag. De som står der har 2 pinner på kontakten, mens de nye har 3..... Kan noen med 3b sjekke dette, om de har og evt hvordan kontaktene bak ser ut.....? Trodde dette var standar på disse bilene....iallefall highline.... jeg har firstline,men den har mye ekstra utstyr som ikke andre har..... Jeg har da en 2000 mod 3b stv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2010 har en passat 99mod å en highline å der er det uttak bak med to pinner,delenr er 3b0925071 under sto det cp48w40it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2010 Har en kollega som har en 3b passat. Han har også uttak i bagasjerom, så dette er nok tilgjengelig på denne modellen. Har lært at det er ikke alltid Møller har helt kontroll...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2010 Supert! Takker og bukker Kim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2010 Vi burde laga vår egen tråd her på forumet om delenr Møller ikke har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2010 ingen problem:) ja har vert borti samme greiene att di ikke hadde delenr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...