bbs ck air 2 hvor kjøpe til bra pris?

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst på disse felgene i polert eller krom i 18 toms for mine nye sommerfelger på min a4 2000 mod tsq men siden jeg er veldig ny når det gjelder slikt lurer jeg på om det er noen som vet om en god plass å få tak i disse til en grei pris? har sett mye rundt omkring på nettet og er litt skeptisk til å kjøpe fra utland. Har funnet de her http://www.tirerack.com/wheels/WheelCloseUpServlet?target=wheelCloseUp&wheelMake=BBS&wheelModel=AIR+II+CK&wheelFinish=Polished+w%2FPol+Stainless+Lip

 

men er ikke sikker om de vil passe på min bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Enkleste" er vel å titte på brukte på ebay i Tyskland, om du skal ha de til under 8000-10000 pr felg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÆ? er da vel ikke så dyrt? Om jeg kjøper fra tirerack.com får jeg jo til 690 dollar pr.stykk som er ca 4000 pr felg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja.. vel har virret rundt mye nå og funnet ut at rs4 felger får holde for nå. Har mye annet jeg må ha til bilen i sommer også så må nok skru igjen kranen.. tenkte på oz ultraleggera også men fant ut at det ble for dyrt.. takk for kjappe svar iallefall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.