#1 Skrevet April 10, 2010 Skulle sette på sommerhjula idag, men hjulboltene jeg har er for korte. De tar kun 2-3mm (2+1/4runde) når jeg nesten har låst dem. Så da lurer jeg på hvor jeg får kjøpt lengre hjulbolter? Boltene jeg har er 5,27cm, og jeg bør vel ha noen som er 1cm lengre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2010 Skulle sette på sommerhjula idag, men hjulboltene jeg har er for korte. De tar kun 2-3mm (2+1/4runde) når jeg nesten har låst dem. Så da lurer jeg på hvor jeg får kjøpt lengre hjulbolter? Boltene jeg har er 5,27cm, og jeg bør vel ha noen som er 1cm lengre. Regner med du får kjøpt hjulbolter til di fleste som driver med dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2010 Sjekka litt rundt, men kun funnet originale så langt. Også er det vel et lite håp om at noen her har noen i passende lengde som de ikke trenger lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...