Anbefalte innlegg

Vurderer og lakke Golfen min og har sett en Audi av nyere type. DVS. 2007-2010 modell med en meget Mørk Grå farge. Ikke Mørk Grå men heller mer mot GråSvart(koksgrå)(antrasitt grå). Noen som har en anelse om hva den kan hete... Har letet litt på nett o.l men det er dårlige bilder og lysforhold på de jeg har trodd det har vært.

Har sett en som heter Lavagrå på Audi men er usikker på om det er den mørkeste gråfargen audi leverer orginalt.

Kan noen hjelpe meg her?

 

Fargen jeg tror det kan være:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21398049

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21397907

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk så masse. Men de ser så lyse ut på fargekartet. Men synes lava grå så mørkere ut i virkeligheten

Men fins det en mørkere grå på nyere vag biler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i klubben som har noen skikkelig mørke grå audier? Som kan legge ut bilder og fargekode av lakken sin??

Trenger noe inspirasjon... Så hadde satt stor pris på det. Ligger masse bilder av biler på finn.no men ingen bilder er noe bra. Så får ikke helt sett hvordan lakken er i lyset eller litt nærmt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dolphin grey kan kanskje være noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet godfargen på hovedlakken. Nå må jeg bare finne fargekoden og få fargekoden til "svart pianolakk" om det er mulig å få noe som ser ut som slik finish..

 

Endte hvertfall opp på Sparkling Graphite fra BMW... litt inspirasjon...

 

_MG_0402.jpg

3.jpg

IMG_3440.jpg

Skal på denne bilen sammen med en god del andre mods:

DSC01364.jpg

DSC01365.jpg

DSC01366.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sort pianolakk er ei ren sortfarge. altså kun black i. som f.eks merchedes 040. ikke noe hokus pokus:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset. Da blir det nok snart lakk på bilen. Nærmere enn nå har vi aldri vært... Men et lite stykke igjen.

Takk igjen for informasjon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle du ikkje lakke den i fjord du??

du skal vel ikkje lakke den i samme fargen som caddyen din da vel;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sku lakke den i fjor men det var bare diverse som ble til mere og nå er det blitt hele bilen istedenfor...

Caddy fargen er jo fin den ;o) Men Caddyen byttes jo ut med en transporter om to uker. Så da får vi se hva som skjer med den.

Kanskje jeg lakker Golfen helt svart slik at den kler transporteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.