Streker i Autocheck Audi 100 c4

Anbefalte innlegg

Oppdaga idag at autocheck'n i c4 100'n min nå kun har en 5-6 streker som går over displayet, ikke noen symboler what so ever.

Noen som har tøysa med dette før?

Håper på dårlig kontakt et sted i instrumentet, men frykter jo at skiten er kaputt.

Vet ikke hvor greit det er å finne et instrument med autocheck, kjørekomp, analog klokke, oljetrykk og -temp målere.

Og enda værre blir det vel siden brakka mi har 2.8. Skumma gjennom diverse tråder for å se om andre hadde sliti med det samme, og fikk intrykk av at turtallsmåleren vil bli merkelig om den kommer fra en 2.3 f.eks.

Eller får jeg kanskje flytta over det?

Vet ikke om jeg tør å spørre Møller hva de skal ha for en ny en engang. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jeg også plaga med, årna seg med anna instrumentpanel så regner med d er selve displayet som har kræsja litt..:)

Har et liggende til overs, vist d er det lange med alle instrumentene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hjelpe å ta ut selve displayet og vaske lett over kontaktpunktene med elektronikkrens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det lange instrumentet med alle målerene ja.

Men stemmer det at turtallsmåleren blir litt rar om den ikke kommer fra en annen v6'er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer.

Jeg måtte skifte selve printbrettet, når jeg satte inn S4 instrument i min.

Turtelleren viste alt for mye.

Etter å ha satt inn min orginale print plate, virket det perfekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.