#1 Skrevet April 11, 2010 Noen som vet hvor jeg kan finne skvettlapper til A6 avant 00 mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2010 Hos møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2010 Aner ikke om det finnes orginalt jeg. Noen som vet? Ikke slike gummiklatter, men slike av hard plastikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2010 Var det før hvertfall, men de er ikke så pene som på nyere Audier.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2010 Møller har dette. På min fars A6 fikk han skvettlapper fra Møller. I hardplast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2010 Takk! Da skal jeg høre med de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...