Anbefalte innlegg

Hei

Skiftet til sommerdekk på min A4Q (2002) i dag og observerer at dekkene fremme er skeivt slitt. Begge dekkene fremme er slitt betydelig mer på indre del av dekk enn ellers.

Dette bør vel kunne justeres... 4-hjulskontroll på verksted er vel muligens det rette, men jeg har lyst til å forsøke litt selv...

Noen som har gjort det før og som har noen inputs?

Bilen er helt original uten modifikasjoner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på akkurat det samme på min A4 B5...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-hjulskontroll = fixed :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-hjulskontroll = fixed = ikke lært noen ting ;)

Men for min del blir det nok verksted i og med at hjullager også må skiftes...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-hjulskontroll = fixed = ikke lært noen ting ;)

Men for min del blir det nok verksted i og med at hjullager også må skiftes...

Du har ingen sjans i verden til å få dette bra med å bruke diverse jungeltriks for grovjustering av hjulvinkler. Du er helt avhengig av et hjulsillingsapparat, så hva det er du ønsker å lære vet jeg sannelig ikke.

Hjullageret derimot kan du sikkert fint skifte selv dersom du har tilgang på en kurant presse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ingen sjans i verden til å få dette bra med å bruke diverse jungeltriks for grovjustering av hjulvinkler. Du er helt avhengig av et hjulsillingsapparat, så hva det er du ønsker å lære vet jeg sannelig ikke.

Hjullageret derimot kan du sikkert fint skifte selv dersom du har tilgang på en kurant presse.

Da har jeg i alle fall lært at det ikke er så greit uten det rette utstyret...

Hvordan utføre med slike kontroller før elektronikk (laser??) kom inn i bildet da?

Var gjerne ikke så avanserte for-/ bakstillinger....???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.