#1 Skrevet April 11, 2010 (endret) Hei Skiftet til sommerdekk på min A4Q (2002) i dag og observerer at dekkene fremme er skeivt slitt. Begge dekkene fremme er slitt betydelig mer på indre del av dekk enn ellers. Dette bør vel kunne justeres... 4-hjulskontroll på verksted er vel muligens det rette, men jeg har lyst til å forsøke litt selv... Noen som har gjort det før og som har noen inputs? Bilen er helt original uten modifikasjoner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2010 Lurer på akkurat det samme på min A4 B5... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2010 4-hjulskontroll = fixed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2010 4-hjulskontroll = fixed = ikke lært noen ting Men for min del blir det nok verksted i og med at hjullager også må skiftes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2010 4-hjulskontroll = fixed = ikke lært noen ting Men for min del blir det nok verksted i og med at hjullager også må skiftes... Du har ingen sjans i verden til å få dette bra med å bruke diverse jungeltriks for grovjustering av hjulvinkler. Du er helt avhengig av et hjulsillingsapparat, så hva det er du ønsker å lære vet jeg sannelig ikke. Hjullageret derimot kan du sikkert fint skifte selv dersom du har tilgang på en kurant presse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2010 Du har ingen sjans i verden til å få dette bra med å bruke diverse jungeltriks for grovjustering av hjulvinkler. Du er helt avhengig av et hjulsillingsapparat, så hva det er du ønsker å lære vet jeg sannelig ikke. Hjullageret derimot kan du sikkert fint skifte selv dersom du har tilgang på en kurant presse. Da har jeg i alle fall lært at det ikke er så greit uten det rette utstyret... Hvordan utføre med slike kontroller før elektronikk (laser??) kom inn i bildet da? Var gjerne ikke så avanserte for-/ bakstillinger....??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...