kontrollampen til forglødeanlegget blinker ?

Anbefalte innlegg

Hei..

jeg har en golf 4 tdi.

I går monterte jeg nye baklykter til golfen. Etter monteringen kom problemet me lampen.. Er dette bare tilfeldig eller kan det ha no med lyktene å gjøre..?:confused:

alle lys funksjonene virker.. blink.. tåke..kjørelys.. brems..

når jeg skrur på tenninga lyser glødelyset litt.. skrur seg av.. så starter jeg bilen.. så går det vel ca 8-10 sekunder før varsellampa begynner å blinke og MOTORFEIL VERKSTED! kommer opp.. blinker hele tiden så lenge jeg har bilen igang..

er dette farlig å kjøre med?.. hva kan være årsaken..?.. Håper noen kan hjelpe meg her.. evt hvordan jeg kan feilsøke?.

kan evt feilen bare slettes hos wag?

Mvh Fredrik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må kjøres diagnose, og på den måten finner du ut hva som har trigget motorfeil-indikatoren i dette tilfellet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki.. Skjønner.. =)

Noen her som har diagnose apparat her... vag com? som kan hjelpe meg`!!

Bor i Drammens området..

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde det samme på en 98 a4 tdi og da tok jeg av batteriet en liten stund og det var borte etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset.. skal prøve det også =).. For syntes det er rart at den blinker.. bilen virker å gå bra uten no motor problemer.. hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva ble l;sningen her.begynte [ blinke hos meg etter jeg var og tok ut noen feile sikringer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har dere bremselys da? den lyser hvis det er borte ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk ikke tid til å sjekke så mye før jeg måtte reise ut npå jobb.men dette opppsto etter at jeg var og nappet ut vilkårlige sikringer for å finne sikringene til vindusheisene.airbaglyset kom også opp.men det fikk jeg slettet med vag-com

kom opp en feilmelding på en bremsebryter sto det også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.