#1 Skrevet April 11, 2010 Hei.. jeg har en golf 4 tdi. I går monterte jeg nye baklykter til golfen. Etter monteringen kom problemet me lampen.. Er dette bare tilfeldig eller kan det ha no med lyktene å gjøre..? alle lys funksjonene virker.. blink.. tåke..kjørelys.. brems.. når jeg skrur på tenninga lyser glødelyset litt.. skrur seg av.. så starter jeg bilen.. så går det vel ca 8-10 sekunder før varsellampa begynner å blinke og MOTORFEIL VERKSTED! kommer opp.. blinker hele tiden så lenge jeg har bilen igang.. er dette farlig å kjøre med?.. hva kan være årsaken..?.. Håper noen kan hjelpe meg her.. evt hvordan jeg kan feilsøke?. kan evt feilen bare slettes hos wag? Mvh Fredrik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2010 Det må kjøres diagnose, og på den måten finner du ut hva som har trigget motorfeil-indikatoren i dette tilfellet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2010 Oki.. Skjønner.. =) Noen her som har diagnose apparat her... vag com? som kan hjelpe meg`!! Bor i Drammens området.. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2010 hadde det samme på en 98 a4 tdi og da tok jeg av batteriet en liten stund og det var borte etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2010 Takk for tipset.. skal prøve det også =).. For syntes det er rart at den blinker.. bilen virker å gå bra uten no motor problemer.. hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2011 hva ble l;sningen her.begynte [ blinke hos meg etter jeg var og tok ut noen feile sikringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2011 har dere bremselys da? den lyser hvis det er borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2011 fikk ikke tid til å sjekke så mye før jeg måtte reise ut npå jobb.men dette opppsto etter at jeg var og nappet ut vilkårlige sikringer for å finne sikringene til vindusheisene.airbaglyset kom også opp.men det fikk jeg slettet med vag-com kom opp en feilmelding på en bremsebryter sto det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...