#1 Skrevet Februar 2, 2005 Er det noen forskjeller på ledningsnettet som vil skape noen særlig store komplikasjoner ved motorbytte fra NG til 3b ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2005 skal du ha s2 motoren i må du også ha s2 ledningsnettet, ikke noe prob å montere i s2 ledningsnettet i en bil som har ng motor orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2005 Alt er annerledes - NG-ledningsnettet er ubrukelig til 3B. Må bruke komplett S2-ledningsnett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2005 Har komplett ledningsnett til 3b. Er det sånn at dere ville gjort dette selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2005 er ledningsnettet helt komplett og du har koblingsskjemaer så går det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2005 Hvor finner jeg koblingsskjemaer? Har en helt komplett s2 å ta deler fra til min helt komplette coupe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2005 http://www.s2central.net eller com mener det skal ligge der, ellersså har jeg liggendes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2008 kjøper gjerne ng ledningsnettet dit hvis du har det enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...