#1 Skrevet April 11, 2010 (endret) Sliter noe så hinsidiges med å få start på en 91mod Passat 2.8Vr6 fordelertenning og eneste jeg ikke har prøvd på er å bytte hjerne til motorstyring og har da 1spørsmål. Min hjerne har delenr 021 906 258 AC og jeg har manuell kasse. På ebay så har jeg finni 10 stk som har samme tallnr og manuell kasse men slutter med feks DB,LS,BM,EA og er fra 93-95mod. Hva betyr bokstavene og kan jeg bruke andre hjerner så lenge tallene stemmer. Har spørt på Møller i ski men det var helt på trynet da ingen hadde kunnskap om denne bilmodellen.Får jeg ikke bilen i gang denne måneden så blir bilen spiker begynner å bli irritert. Noen som har peiling på Vr6 her på forumet og kan svare sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2010 Di tidligste passatene med vr6 type 90 og 91 har en spesiell ecu som ikke går overense med golf 3 vr6 ecu\r vento osv, helt annen hjerne og tilkobling. Så du må evt finne hjeren med likt dele nr eller fra passate med samme årsmodell, passat fra 92/93 passer heller ikke. ellers så har jeg en orginal chip til passat vr6 91 modell, disse chippene sitter orginalt i sommel på disse ecuène. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2010 Tviler på at hjernen er grilla men kan noen si meg hvilket relee som er til ecu`n. Er det nr 109 som er riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2010 hjernen min var fuckt... gikk på starteren men ikke gnist eller bensinpumpe som gikk! bytta hjerne sammen med coilen og den fyra:D 109 relèet er til motorstyring og skal i pos.3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2010 Hadde håpet på å få tak i en hjerne til min men ser ut som det er vanskelig. Min vr6 er en 91mod og etter det jeg har skjønt så passer kun hjerner fra 91 på min da det er forskjell på kontakttilkobling og funksjon. Får prøve og bytte det releet og se hva som skjer hvis ikke så går nok bilen i deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2010 Da trenger jeg girkasse om den er bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...