#1 Skrevet April 11, 2010 Får ikke ut ABS Sensoren bak, sitter helt fast, har prøvd å løsne den bak, da bare rev jeg av plastikken, jeg har brukt alt jeg vet av rust fjerner og olje, har slått og slått i den uten å ha fått den løs på noen som helst måte. Er det noe spesiell teknikk for dette, er forhjulsdrift, og en Audi TT 1999modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2010 Jeg boret den ut på min A6 en gang i tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2010 Hei Har skifta absføler bak mange ganger. Når dei sitter so fast er det berre ein mulighet som grei. Det du må gjere er å ta av bremse skiva, bruk so ein dor til å slå ut føleren. Husk å gjer hule heilt reint for rust før du seter inn den ny føleren, vist det ikkje er den typen som er skrud fast må du ikkje pusse so mykje at den blir alt for løs. Håper dette hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...