#1 Skrevet April 11, 2010 Jeg har i helgen byttet til Led pærer i daylightsa på min a3 sportback... dette ble i grunn meget bra , men jeg får jo nå pærevarsel i dashen , er det noen som har gjort dette før og som vet hvilken motstand jeg må ha for å få bort denne pærevarselen... Pærene er av denne typen : http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=product_info&cPath=8_18&products_id=64&zenid=a39d47dbccd8875af0deab9960ec1fd0 Her er også et før og etter bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2010 Hei. Monter på motstand fra bilkabel også.http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=index&cPath=8_25&zenid=a39d47dbccd8875af0deab9960ec1fd0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2010 Monter også må en varmeresistent overflate. Mener å huske at det finnes nye pærer til DRL-lys med innebygget motstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2010 Slike vil jeg ha, med innebygd motstand. Og pærer til skiltlys med motstand... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2010 Uheldig at dagskjørelyset er det eneste det ikke ligger no kode for å ta bort varslinga på da ute på det store nett.. Her er resten av lysa på a3 8p lang koding i 09: Byte 18 Bit 0 Lampe-diagnose kold - nummerpladelys aktiv Byte 18 Bit 1 Lampe-diagnose kold - bremselys aktiv Byte 18 Bit 2 Lampe-diagnose kold - tågeforlygter aktiv Byte 18 Bit 3 Lampe-diagnose kold - tågebaglygter aktiv Byte 18 Bit 4 Lampe-diagnose kold - fjernlys aktiv Byte 18 Bit 5 Lampe-diagnose kold - blinklys aktiv Byte 18 Bit 6 Lampe-diagnose kold - baklys aktiv Byte 18 Bit 7 Lampe-diagnose kold - sideblinklys aktiv Byte 19 Bit 0 Lampe-diagnose kold - nærlys aktiv Byte 19 Bit 1 Lampe-diagnose kold - positionslys foran aktiv Byte 19 Bit 2 Lampe-diagnose kold - positionslys bagved aktiv Byte 19 Bit 3 Diagnose positionslys bagved aktiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2010 Jøsses, kan det kodes vekk? På B7 også? Kjøpte LED skiltlyspærer som ga feilmld, men hvis feilmld kan kodes vekk er det jo ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2010 Jøsses, kan det kodes vekk? På B7 også?Kjøpte LED skiltlyspærer som ga feilmld, men hvis feilmld kan kodes vekk er det jo ikke noe problem. desverre;) B7 hjernen er mindre utviklet enn a3 8p hjernen, langt færre ting å leke med i B7 hjernen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...